Úgy tűnik lemaradtam. Ezek szerint végül neked is sikerült egy E-t becserkészned. Volt itt téma már korábban? Csak arra emlékszem, hogy kerestél, és végül talán Integra cartárs vette meg előled az utolsót Szolnokon. Hol sikerült végül megvenni? Magyarországon, milyen szín, motor, felszereltég....stb...?
Majd egyszer kipróbálom otthon teljes fetöltésnél.
A vezetési stílus már javul de még mindig nem olyan mint kellene, habár 13kw jött ki most városban és 5km fogyott a 10km alatt.
Majd ha asszony is használja akkor még lejjebb megy, remélem. Mert mindegyik másik autónál kapásból 1-2 literrel kevesebbel eljár mint én. Meg kb mindenki kevesebbel eljár mint én
Esőben nem nagyon illik padlóáramot/feszültséget adni, mert simán elpattog a hátulja, legalábbis 30 körül nagyon könnyen.
azt vettem észre, hogy 200 fölé akkor megy, ha 20-30%ról indulsz...
csak úgy rátöltögetve 180-190 körülig megy...fali töltőről...
persze ez ettől függetlenül nem jelenti, hogy ne tudna többet elmenni adott esetben...
mert a megtehető km az tulajdonképpen egy tippelő óra...
sokszor 5-10kmt is elmegy úgy hogy nem változik a megtehető táv...(pl. rekuperál, vagy átlag alatt 8-10kwh fogyaszt)
ezért szoktam a napit 100%nál nullázni...így a kettőből azért elég jól össze lehet rakni mennyi az annyi...
de az igazán jó hatótáv kihasználáshoz tényleg újra kell tanulni vezetni...
egy benzines autónál ahol mondjuk kerékre levitt teljesítmény hatékonysága 15-25% között van (motor veszteség, hajtáslánc, egyéb veszteség), egy elektromosnál ez valahol 85-90%...ami óriási különbség...
ergo egy benzinesnél a vezetési stílus "pedál kezelés hibáit" a rossz hatékonyság teljesen elmaszkolhatja...
egy elektromosnál ezek pedig felnagyítódnak...
így egy benzines autó vezetési stílusával nem feltétlenül hozhatóak az elméleti hatótávok...
185 fölé még sosem ment. Mondjuk 99 és 100% között általában 4-5 percet ír lidlinél. Itthon még nem töltöttem 100%-ig sosem, amíg van ingyen töltési lehetőség ha lehet azt is használom.
a 38 fokos külső hőmérsékletnél (kint állva 2 órán keresztül a napon) elég jelentős az akku temperálás (-34km hatótáv) amíg vissza nem hűti az akkumlátorokat normál üzemi tartományba...(23-32 fok)