HONDA fórum
2024. május 28. kedd, 09:26,  Emil, Csanád Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve
HONDA Szerviz

#124861 Tibor67 +  2022. április 8. 13:30:39 re: #124858 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oké, köszönöm. Azt megtudnád mondani, hogy az EGR szelepnek van-e külön biztosítéka, és ha igen akkor melyik lehet az?
2022. április 8. 17:56:52: megválaszolva Tonx +  által, → #124863 
2022. április 8. 13:46:42: megválaszolva grego +  által, → #124862 

#124858 Tonx +  2022. április 7. 17:04:21 re: #124856 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel az a kiadás még csak annyit tudott hogy nézi mozog-e az egr szelep, nem azt hogy áramlik-e a gáz, ezért valószínű hogy az egr döglött meg. A szívósorban a tömítés ha nem olyan attól még az egr szelepnek mozognia kellene. A 9gen dizel már figyeli hogy az egr ha nyitva van mekkora az átáramló gáz nyomása, de 2003-ban még annyi elég volt hogy figyelik a szelep mozgását.
2022. április 8. 13:30:39: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124861 

#124856 Tibor67 +  2022. április 7. 10:54:22 re: #124853 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
grego, Tonx köszönöm a hozzászólásotokat:) Jól látjátok:) Most jöttem a szerelőtől, megvan a pontos hibakód: Po4o1 kipufogógáz visszavezetés áramlás elégtelen. A szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy az ő munkájukban van a hiba:( Pontosabban fogalmazva a szívótorok tömítés egy utángyártott alkatrész volt, és nem ellenőrizték le pontosan, hogy egyezik-e a régi tömítéssel. Ha ez lesz a hiba akkor ingyen bérmentve javítja, csak most nem tudtam otthagyni az autó. Egy hét múlva viszem vissza, remélem meg fog oldódni a baj. Mindenképpen beszámolok. Üdv
2022. április 7. 17:04:21: megválaszolva Tonx +  által, → #124858 
2022. április 7. 12:41:48: megválaszolva grego +  által, → #124857 

#124853 Tibor67 +  2022. április 6. 19:49:47 re: #124852 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az a baj, hogy azt nem mondta a szerelő, csak ennyit mondott, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba, ekkor megnyugodtam, hogy mindjárt minden oké, de sajnos tévedtem. Elvileg holnap délelőtt megyek hozzá, de nem veszi fel most a telefont
2022. április 7. 10:54:22: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124856 
2022. április 6. 19:55:05: megválaszolva grego +  által, → #124854 


2022. április 6. 19:50: Szerkesztve Tibor67 +  által, megtekintés

#124852 grego +  2022. április 6. 19:19:39 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó lenne tudni magát a hibakódot is.
2022. április 6. 19:49:47: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124853 

#124851 Tibor67 +  2022. április 6. 19:12:55 re: #124785 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Folytatódik a 7gen. 2003-as 1.4-es Civic sedánom javítási története. Hengerfej síkolás, 16db szelepvezető, és simering, 8db valamelyik szelep cseréje megtörtént. A dugattyú tetőkön legalább 2mm vastagságú koksz réteg eltávolítása, ill. az egr szelep, ill. az egész szívórendszer koksztalanítása megtörtént. Benzin, levegő, olaj szűrő, és motorolaj cs ere megtörtént. A motor összeszerelése után nagyon szépen zenél. Aztán jön a bosszúság:( Kb. 30-35 km megtétele után a motor ell. sárga lámpa világít. Hiba kódról annyit tudok, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba. Hiba törlést követően egy emelt ford. számú etepot javasoltak. ( kb. 3500-4000 ) Ezzel az üzemmóddal ment az autó 75 km-t és újra világít a sárga lámpa. Újra hibatörlés, ismét próba. Most normál üzemmel ismételten kb. 35km-t tettem meg, és újra világít a sárga lámpa. Benzin E5 van benne. Az autó 2 éves korától van nálam. Most kb. 160 ekm. van benne. Segítséget szeretnék kérni a hibafeltárásba. Még valami: az autó szépen jár, jó az alapjárat, viszont a régi problémát a hidegen, ill. a melegen indulási kicsit nehezebb jelenséget is érzem. Üdv
2022. április 15. 12:57:39: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124876 
2022. április 6. 19:56:00: megválaszolva Tonx +  által, → #124855 
2022. április 6. 19:19:39: megválaszolva grego +  által, → #124852 

#124785 Tibor67 +  2021. december 6. 11:17:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! 7. gen. 1,4-es 2003-as Civic lépcsőshátú D14Z5 motorkódú autómon az idő hűlésével kb 0 ( -1) C. jelentkezett egy nehezen beinduló jelenség. Az aksi kb 1.5 éves, ami teker normálisan ( ugyan úgy mint nyáron ). Az autó kb. 4-5 másodperc elteltével indul be. A km. őra 150ekm. mutat. Jűlius végén kb. 3ekm. -el ezelőtt volt szelephézag állítás, vezérlés csere, gyújtógyertya, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó csere. A benzinszűrő kb. 5-6 éve ( kb 110 ekm.-nél ) volt cserélve. Ideáig jól működött az autó. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? Szerelőhöz "bejutni" már- már lehetetlen küldetés.
Üdv Tibi
2022. április 6. 19:12:55: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124851 
2021. december 23. 09:58:43: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124790 
2021. december 12. 15:04:20: megválaszolva burjois 0  által, → #124786 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.25, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.198 mp, 13 query