mi is végül is a felújítás mellett döntöttünk, kap egy felújított váltót meg akkor már kuplungot is bár semmi baja szerintem.
kuplung exedy lett, egy gyárit találtam, átszámítva 62k Ft körül volt, az exedi meg a fele se kb.
váltót még nem vettem meg, nyaral a szerelő, 1 hónapi Thai földön, egyem a zuzáját
a váltó olyan 100k Ft körül lesz.
Szóval olyan 300k lesz munkadíjjal, folyadékokkal stb. Az autó meg ér vagy 150k-t
bár felújítva majd azért gondolom többet, bár eszi az olajat, mondjuk nem füstöl, de mégis. Ezen kívül semmi baja, tiszta, nem lelakott.
270k kilóméter van benne mondjuk.
2022. február 14. 19:52:14: megválaszolva grego + által,
→ #4253
AISIN általában a gyári után a második legjobb választás, de konkrét tapasztalatom nincsen, csak Toyotánál, abba teljesen jó volt a gyári után is. (Toyota Auris 1.4 D4D)
Hondánál én az Exedy-t próbáltam, 7gen CTR-ben is teljesen jó volt a gyári helyett.
Jazz-be most fogunk cserélni, de abba gyári megy most.^^