Lemaradt!Ez az első új autónk.szeretnénk minél jobb állapotban tartani,a lehetőségeinkhez képest (napi használat,az ikrek és,hogy nincs garázsunk).Egyenlőre az az érzésem,hogy ezzel a kocsival meg lehet azt csinálni "az öreg papi 20 év patika zsigulija" állapotot.Egy golfra,egy francia kotlós autóra ,de egy mazdára se tudnám ezt rámondani.utóbbira az idekint néhány éves és már rozsdásak miatt.persze lehet arra is csak egy extra alvázvédelem kellene,vagy kellett volna.
Tényleg az van,amit a Pistáék mondtak,hogy ezt nem kell állítgatni tekergetni,beülsz,használod,úgy jó ahogy van,kész.Max 1x a rádiót,ülést.
Én még mindig nem tudom,hogy mi jön az ufo után?Kb 2 évet még adok neki,aztán meglátjuk... az 1.5 sport plus tetszett,de az nem az ami nekem kellene.Vicces,hogy az 5 genkor az ufo volt az "álom autó" ,ami akkor sem volt egy hűb+,max a type-r,most meg semmi olyan nincs. mindegyiknél ami tetszik ott van,hogy ez is jó lenne,de...,meg a másiknál is,hogy ott meg ez de hú de jó,de annak meg a ...és nem.
Kis info a jazzhez!
Ami pozitív,hogy ha nem nyílna ki a tanksapka ajtaja,belülről van megoldás!le kell pattintani a csomagtartóban egy kis darab műanyagot és mögötte van egy meghúzós vésznyitó.
A szerviz igényét a kijelzőn jelzi majd ki.A könyvében az olajcserék 10 000km,légszűrő csere 30 000km-enként,váltó olaj 80 000km vagy 4 év,gyertya csere 100 000km-enként,fékfolyadék csere 3 évenként.
Ami kicsit furcsa,hogy az olajszűrőt minden második olajcseréhez írja.Majd szólunk,hogy az olajcserét toldják meg egy szűrővel is.
Szóval ezzel nagy dolgok miatt nem kell a szervizbe rohangálni.