HONDA fórum
2024. június 19. szerda, 18:15,  Gyárfás, Hajnalka Legújabb regisztráltunk: jeklizoltan 0 



Téma neve
HONDA Szerviz

#124787 Tibor67 +  2021. december 13. 10:07:54 re: #124786 (burjois 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
igen. igazából ez egy régebbi probléma. Annak idején ezért volt cserélve a szűrő is. Most nemrégiben meg a többi alkatrész. Az ideáig jól működött az autó arra értettem, hogy tavasztól ideáig jól működött az autó. Üdv

2021. december 13. 10:11: Szerkesztve Tibor67 +  által, megtekintés

#124786 burjois 0  2021. december 12. 15:04:20 re: #124785 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úa nyomás felépülése után indítózol?
Lehet, hogy üa szűrőt kell cserélned, hiába 40 ezer van benne, esetleg gyenge minőségű üzemanyagot tankoltál, gyertyahézag.
2021. december 13. 10:07:54: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124787 

#124785 Tibor67 +  2021. december 6. 11:17:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! 7. gen. 1,4-es 2003-as Civic lépcsőshátú D14Z5 motorkódú autómon az idő hűlésével kb 0 ( -1) C. jelentkezett egy nehezen beinduló jelenség. Az aksi kb 1.5 éves, ami teker normálisan ( ugyan úgy mint nyáron ). Az autó kb. 4-5 másodperc elteltével indul be. A km. őra 150ekm. mutat. Jűlius végén kb. 3ekm. -el ezelőtt volt szelephézag állítás, vezérlés csere, gyújtógyertya, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó csere. A benzinszűrő kb. 5-6 éve ( kb 110 ekm.-nél ) volt cserélve. Ideáig jól működött az autó. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? Szerelőhöz "bejutni" már- már lehetetlen küldetés.
Üdv Tibi
2022. április 6. 19:12:55: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124851 
2021. december 23. 09:58:43: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124790 
2021. december 12. 15:04:20: megválaszolva burjois 0  által, → #124786 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.42, 0.3, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.05 mp, 9 query