100e nél kellett volna a szelephézag. 120e nél a 4( NGK DIFR6D13) gyertya, hosszbordás szíj, váltó olaj, 96 havonta fékfolyadék és hivatalosan ha garaciás akkor az ü.a. szűrő cserét kéri, egyébként akkor kell cserélni ha csökken az ü.a. nyomás.
2021. november 9. 21:18:04: megválaszolva grego + által,
→ #4216
Most 130e lesz benne. Olajat és szűrőt évente ledobom ami futásban kb 5-6000km lehet.
Légszűrőt és váltóolajat most cseréltem.
Akkor cserélek még fékfolyadékot meg ránézek a szelephézagra.
A régebbinél 20e-ként olaj+szűrő pollenszűrő, 40e-ként plusz levegő esetleg szelephézag ellenőrzés, 60eként fékfolyadék, és 120e-nél váltóolaj üzemanyagszűrő, valahol 200e körül meg fagyálló pluszban. A szelephézag aztán idővel változott és már nem kell 40e-ként ellenőrizni hanem valahol 120e körül először. A levegőszűrőt is kidobhatod 20e-ként főleg ha gyári azon nagyon látszik ha bekoszolódik. A 20e-t nem kell megvárni ha előbb letelik az 1 év. De ez ugye tulajdonos függő.