Egyébként a rozsda gáz. Múltkor néztem yt-on videót egy Integráról, alapvetően egyben volt az autó, de amikor kiszedték a szőnyeget, voltak bajok, na. Restaurálás volt rendesen.
Más... most jött ki egy japán tanulmány, környezetszennyezés szempontjából a tanulmány szerint jobban járnánk, ha ezeket az öreg, benzines vackokat tartanánk életben, mint egy új gyártottat venni.
Na ezért nem veszek új autót.
Egy oldtimer korú kocsinál a rozsda és fényezés hiányossága nem szégyen, nem is rozsdának nevezik, inkább patinának! A rozsdát szégyelljék a húsz évnél fiatalabb kocsi tulajdonok!
Szóval ívek, szélvédő tetején kasztnismunka, motorcsere, lökösök, szinte minden elemen fényezés... jól áll neki a távolság, maradjunk annyiban.
mi változott? régen ment a képlinkelés.
Úgy legyen...
Amúgy... feltettem végre a gyári toldatot. Mindig eszembejut, hogy került hozzám, azért nem semmi a fórum.... Ha jól rémlik, pont Szabó Laci intézte, de ez non-fl, az övé meg fl. Tőle valahogy Misi84-hez került, ő meg "hozzámvágta" M5 Auchan parkolóban... nem fogadott el érte pénzt. Köszi mégegyszer!
Sziasztok! Mai naptól egy Accord-al több vannaz utakon, tegnap sikeresen levizsgázott, ma pedig forgalombahelyezve; több év állás után. Zűrös két èv van mögöttem, nekem ez most nagy szó.
Ami meglepő volt, a hosszú àllás után majdnem símán ment át a műszakin, fékek, futómű full rendben, mondjuk jobb első kerékcsapágy kuka. Nem is értem, műszakin miért nem nézik. Kipura azt mondták, nagy (badarság...), meg kifúj. Javítva, szóval gurulunk. A java még most jön, de jó lesz!