Én olyan írtam, hogy az EP3 gyári betétje EU-ban a Jurid. USA-ban az EP3 és RSX vonalon meg a Nissin.
Gyári Jurid 15 ezer km-t bírt és porolt mint állat. Szereztem gyári Nissin-t és 30 ezer után volt 50%-os.
Neten találtam képet a gyári csomagolásról. A tárcsa dobozán made in japan volt, a betéten meg látszik a jurid felirat, dobozán made in japan felirat. Szóóóóóval nem tudom.
Én a féken, gumin nem spórolunk elvet vallom. 2014-es jazzre érik a teljes fékgarnitúra csere. Nyilván nem a hungaroringre készülök vele, városban használom.
Előre nagyon gondolkozom a gyári szettre, hátra ate.
Csak kb 70-80e között mozog előre a gyári szett, míg egy ate kb 50e ből megáll.
Tud ennyivel többet a gyári?
(120e km van most, és az első szerelésű tárcsák vannak még elöl-hátul)