Köszönöm.A gázok fajtájára való keverésre gondoltam. Jó ismerősöm klímás, és fel tölti mindkét Civicemet, de sajnos most nem tudom tőle megkérdezni, hogy van e neki R134a gáza. ( én csak paraszt ésszel arra gondoltam, hogy a motorolajok is keverhetőek valamilyen szinten ) Tonx, légyszíves nézzd már meg a lentebbi bajomat, hogy tudsz rá valami okosságot mondani? Grego sokat segített , ( felmerült a szívócső nyomásérzékelő szenzor hiba )
Mármint hogyan keverni? Az tartályban és a kocsiban levőket, vagy r134a az r12-vel vagy az r134a az y1234f-el vagy az r400-at az r134a-val és a többi létező gázt? Ha r134a van benne akkor az kell bele ha y1234f van benne akkor az kell bele. Hogy friss a klímagépből a használttal a kocsiban igen keverhető, mert amit leszívnak az ugyanúgy megy a klímagép tartályába a többi közé. A gázok fajtája nem keverhető. Sőt még az olajak sem, annak ellenére hogy pl ugyanaz a gáz van a rendszerben.
oké, köszi. Ha valakinek van valami meglátása a lentebb írt jelenséggel kapcsolatosan, kérem írja meg.
Más: 2003-as D14Z5, 2005-ös D16V1 motorkódú Civic klíma feltöltési mennyiségre van valakinek adatja? Haver feltudná tölteni, de nem tudja a mennyiséget, vagy valami ilyesmi a probléma. Segítségeiteket előre is köszönöm. Üdv
ahogy bejött a meleg idő, egyre többször volt, van benzinszag az autó körül, ill. melegben "nehezebben" kezdett el indulni ( kb. úgy mint amikor üres a tank ). Ezek a jelenségek is lehetnek kapcsolatban a vezérműtengely jeladóval, vagy ez valami más hiba kezdete? Most így visszagondolva a nagyobb hidegekben is többet tekert az önindító. Ezekre tudnál valami tanácsot adni? Üdv
grego köszönöm a segítségedet.Sikerült eljutni egy szakemberhez ( ma, szombaton ). Rácsatlakozott az autóra a laptopjával, és azt mondta, hogy szívóoldalnál a vezérmű tengely jeladó lessz valószínűleg a baj. Törölte a hibakódot, azt mondta, hogy egyre gyakrabban fog jelentkezni a hiba. Sajnos a következő időpontot 29.-ére tudta adni ((. Itt tartok most .
sziasztok!
A mai napon a 2003-as 1.4-es civicem kb. 20 km út után a legnagyobb melegben váratlanul leállt. Kb. 3 perc várakozás után pár másodpercre beindult, majd újra leállt. újra várakozás kb. 3percig, közben tanksapka leszedve, de a nagy forgalom miatt nem hallottam semmi "sziszegést", viszont az autó beindult, viszont világít a sárga motor ellenörző lámpa, ennek ellenére hazajöttem vele ( kb. 30 km ). Az autón minden kerbantartási munka el volt, van, végezve, benzinszűrő csere is. Tubnátok segíteni a kialakult helyzetbe? üdv! Tibi