A fékcsőtartó konzolt egy akármilyen lengéscsillapítóról lett leütve, ami 5gen alatt volt, koni típusát meg kell néznem, valahol van hozzá valamilyen dokumentum, egy német sráctól vettem valamivel vastagabb rugókkal, amiket kék színük miatt homokszórattammajd kapott egy fekete festés, aztán a végén apró jött került alá. Ja otthon a koni doboza megvannak, de nem tudom, mikor keverednek haza.
Ahaa! Lényegében akkor kell egy pár 5g villa és akkor az 5g futóművét kell beszerezni (az még kapható).
Ezeken gyárilag rajta van a fékcső tartó? Tudod a pontos típusát?
Na szóval itt ez a villa az ami 5gen civic, ez egy picit vastagabb mint a 4gen de a csavarok ugyanoda esnek. Viszont a vastagabb lengéscsillapító jó bele, 5gen tuti, de szerintem a 6gen civic esetleg a dellsol is ugyanúgy belemegy.
Amire még szükség van, egy 5gen lengéscsillapítóról a fékcső tartó konzolt le kell ütni és áttenni a Koni-ra.
Hátul semmit nem kell csinálni egyaz egybe megy be minden a helyére, annyi, hogy a csomagtérben nem fog visszamenni az a műanyag borítás, mer a kívülről állítható rész miatt az magasabb mint a gyári lengéscsillapító, de már arra is kitaláltam hogy kap egy 14-es furatot az s borítás és akkor ki tud lógni a hosszabb rész.
Ja és a Koni esetében a csészéket tudod lejjebb vagy feljebb tenni, így állítva a hasmagasságát a kocsinak. Nekem nincs megültetve porig, mert nem akarom felhívni magamra a figyelmet.
Jah kihagytam, a villa rész az 5gen. Mert a 4gen, meg gondolom a crx is, átmérőbe vékonyabb. De a villát 5genre cserélve tökéletesen ugyanaz, csak abba már belemegy ugye a vastagabb lengéscsillapító is. Hátsó meg ugyanaz. az 5gen villa az vastagabb, de szépen elfér mindenhol, elfordul, a fékcsövekre kell figyelni hogy ne érjen hozzá semmihez.
Felhívtam múltkor a Kárászyékat ugye Koni Eibach forgalmazók meg felújítók gyártók, de nem tudtak mit mondani, CRX hez meg semmi sincs, mondjuk Eibach Pro kit van ED Civichez ami gondolom ugyanúgy jó CRX alá is.
Amúgy nincs baja a szilentjeimnek, semmi nem lóg vagy kopog (Bár még mindig gyári a felső lg gömbfej meg szilentje is. Én szinte biztos vagyok benne hogy ott lesz a baj, pedig semmi hibája nem látszik se a földön se felemelve)Amúgy 6g VTi felni meg 195/50 r15 Toyo T1R van rajta.Sztem ennek sem valami kemény az oldalfala.
Nekem a 4gen alatt Koni kívülről állítható keménységű lengéscsillapító van, eibach pro kit rugókkal, ha teljesen puhára állítom, elviselhető. Szilentek cserélve mindenhol gyári jellegűre. Nekem a gömbfejek nem szokták bírni. De a gumi se mindegy mi van fent, Toyo proxes r1r az nagyon kemény oldalfalú volt, a conti premium contact 5 az elviselhetőbb otthon. 15”-os felnivel. Meg elől van toronymerevítés is.
Üdv mindenkinek! Ezer éve nem írtam ide... Van valaki akinek bevált valami futómű szett ezekre a szajba....ott magyar utakra?
Nekem most KYB Ultra SR csillapítók, és elől egy puhább Weitec, hátul elvileg kicsit keményebb Enzo rugók vannak (bár gyárival is szar)
A hullámokat meg nem éles töréseket csillapítja, de kereszbordák, vagy kátyú (tehát hirtelen éles töréseknél) olyat odab... hogy a szívem szakad meg...