Nem tudom mennyire üzemképtelen vagy sem. Akkor láttam a kocsit amikor "megcsinálták" egyrészt a futóművel volt valami gáz. Gondolom nem sikerült a Frame-t helyretenni. Másrészt az elemek sem futottak, a lökhárítót sem sikerült lefújni rendesen. Én elfogadom hogy ez nagy álom mindenkinek aki Hondás, de annak a kocsinak annyi. Vagy megveszed kiviszed az ATR racinghez Ausztriába és a Christian megépíteni neked az elejét kb 8 millából újra. Akkor van kb 17-8 ból eg automata NSX ed ami törött volt. Cserélsz váltót rajta, már benne vagy a 20+ ba. Annyiért kapsz rendeset is.
Nem jársz jól vele. Minden csilliárd hozzá. Nincs annyi pénz amiből megépíted. Volt Frame damage-is. Én láttam hogyan próbálták "helyreállítani". Hát kár volt hagyták volna úgy, több értelme lenne. Meg az automata nagy csalódás lesz csak szólok, egy váltó csere 4 ezer párszáz Euro, meg az apró. Szóval ez egy FINANCIAL ERROR. 60 ezer euro alatt nincs normális gép és arra is rádobsz 3-5 millió forintot mire felújítják úgy hogy nincs vele gondod a következő 10-12 ébven. Alkatrész alig van hozzá az is minden szar 2-3K eurónál indul. Röpködnek a milliók csak nézel. NSX adónak hívják már kint az USA-ban a Prime-os srácok.
Anno, 2012-ben nézelődtem az egyik Fehér úti autókereskedésben, s ott lefotóztam ezt az NSX-et, mer tetszett.
Ma meg megint arra jártam, mer elvitték a Sharant, s kerestem egy 7 gen Civicet, h a zasszony be tudjon ülni, h tetszik e neki (igen), s erre megint megláttam, jó porosan. Vki tudja, h miért rohasztják ott ezt a szép autót? Árat nem láttam rajta eddig..