Jó de miért féltsünk egy ilyen autót? Én hajtottam az enyémet, sokat. Vittem pályára, mentem vele rendesen. Használtam, élveztem. A végére tényleg el lett használva mikor eladtam (nem is kértem érte sokat, akinek van kedve felújítani az foglalkozzon vele). De tényleg mi értelme van tartogatni egy ilyet?
Kb. mintha lenne valami jó nőd és nem dugnád meg mert "kopik". Aztán szépen megvárod míg megöregszik.
Szerintem teljesen természetes, hogy egy ennyi idős autóban sok kilométer van, az azt jelent sok élvezettel megtett kilométer van benne.
Én például csak néztem amikor kint voltunk a Pannoniaringen és a Ferrari F360-al szarabb kört ment a tulaj mint én az Integrával. "Mert vigyáz rá". Hát akkor mi a pélónak vettél ilyen autót, ha még meghajtani sem mered.
Aki annyira félti az nem adja oda, mert még maga se rúgja csak néha ujjalgatja.
Itt legalább tisztességes gumi volt rajta!
S2000 vagy a Civicek? Az mi volt? Fika gumival mind! (Ez igaz amúgy a többi márkára is sajnos...)
Mellékesen el kell fogadni, hogy mai viszonylatban már ezek az autók nem akkora BUMM-ok! Maga idejében és még utána elég sokáig egyeduralkodók voltak de ma már nem fog tőle letérdelni az ember. Elismerésre méltók ma is, de már nem vernek mindent a maguk kategóriájában.
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, egy dolgot furcsállok, hogy nem tudott a magyar hondás közösség a műsornak adni egy normális, jó állapotú integrát, hogy leteszteljék.
A feketén a motorja volt full gatya, ennek a fehérnek a motorja kicsit + váltó hiba.
Én személy szerint imádom az integrát, ez a pici kanyargós pálya köré van teremtve. )Egy hosszabb ringen elvérezne a gyengesége miatt.)
Tényleg kíváncsi lennék egy jó állapotú integra milyen időt menne... de azokat a kincseket az értéküket tudván nem valószínű, hogy valaki felkínálja tesztre.