Nézd, én őszinte ember vagyok, nem fogok udvariasságból csápolni valamire a közösség kedvéért, amiről nekem egyáltalán nincs túl jó véleményem vagy benyomásom.
Volt már jópár saját autó és motor is a portámon, és nagyon sok autóval, motorral kapcsolatos tapasztalatot gyűjtöttem az elmúlt 24 év alatt, mind a saját, mind mások járműveivel kapcsolatban. Ha felpattintom a géptetőt, egyből látszik az autó előélete. Mindent elárulnak a nyomok. Látszik az is hogy csak eladásra lett hirtelen kipucolva, látszik az is ha babusgatva volt az autó. Meg az is ha szartak az egészre nagy ívben. Ha fekete fék- és kuplungfolyadékot látok, akkor az kb azt jelenti hogy az utolsó 10 évben tuti nem cserélték. Ha egy ilyen filléres dolog nincs megcsinálva az autón, akkor felmerül az emberben hogy az egyéb, fontosabb szervizek miként lettek végrehajtva. Általában egy ilyen autóba ha mélyebben belemerülök, jönnek elő a szépen csontvázak. Persze lehet én vagyok túl igényes. Igen, kiröhögtek már párszor hogy takarításkor még a pedálokat is subickolom az autómban, de a röhögőknek már gyulladt ki a kocsijuk, meg szívnak állandóan a különböző hibákkal, robbannak le menet közben az autójukkal. Egy Interga birtoklása feltételezné hogy a tulaj egy szinttel magasabb fokon áll mint egy átlag USER, egy Integrát birtokolni és vezetni inkább már autóbuzéria. Újonnan is lényegesen drágább volt mint egy átlag autó, aki anno ezt megvette (de a soron következő többi tulajra is érvényes szerintem), szintén egy magasabb műszaki intelligenciát feltételezne, és egy ilyen kocsi azért úgy hiszem hogy az átlagosnál komolyabb törődést igényelne.
Youtube videó alatt szebb hozzászólások vannak mint itt a Honda fórumon, pedig a youtube komment szekciója aztán gyakran tele van gyökerekkel. Szomorú...
Inkább bele sem megyek a felújítás részleteibe, nem adok újabb támadási pontot az okostojásoknak, úgyis tudnak látatlanban mindent.
Az, hogy kurvajó időt ment az autó nem számít, a lényeg, hogy a motor a halálán van és akad néhány rozsdás csavar a motortérben...