Kicsit több, mint 2 évig volt meg, több, mint 30e Km-t mentem vele, 3 kötelező szervizt csináltam rajta. Leginkább hosszabb utakra mentem vele, ekkor fordult elő néha, hogy kijelezte az olajszintet, és kellett minimálisat utánatölteni. De nem 1 litert 1000 km-ként, hanem max fél litert egy szerviz periódus alatt.
170e km volt benne, amikor eladtam.
Sok múlik azon is, hogy milyen körülmények közt használod. Mondjuk 1 évig volt meg neked (pontosan nem tudom) és csak városoztál vele, akkor lehet, hogy úgy tűnt nem eszi, vagy kevesebbet.
Haverom vett egy 7gen FL 2.0 -t, valós 160.000 km környékén, gyári fényezéssel, kulturált állapotban.
Egyből kisszerviz, gyertya, olaj (0-30 castrol), üzemanyagszűrő stb. cserélve. Elmentek külföldi útra, kb. 3000km -t tettek meg és villant az olajlámpa.
Utána teletöltötte, majd városozott vele csak, szinte észrevehetetlen volt az olajfogyi, majd ment megint egy hosszabb utat és minimumra visszaesett a szint.
Alsó talpas: magam megnyugtatására cseréltettem én is gyárira, de szerintem nem volt semmi baja az eredetinek sem.
Lehet, hogy én ilyen rohadt szerencsés voltam, de az enyémmel nem volt ilyen gond. Szerencsére nem olvasgattam netet a témában, mert akkor a sok rémhír hallatán lehet meg sem vettem volna. Így viszont volt egy fasza kocsim, semmi gondom nem volt vele. Máig sajnálom, hogy el kellett adnom.
Szerintem inkább az van, hogy azokat posztolják a fb-on, amelyikkel gond van. Azok meg nem jelentkeznek, akiknek nincs ilyen problémájuk.
Ez olyan lehet, mint a 7. gen Accordnál az alsó talpas gömbfej kitörése. A fb azzal is tele van. Múltkor rákérdeztem már kíváncsiságból itt is, itt meg alig van ilyen tapasztalat. Azokal is van ilyen gond, de valószínűleg nem általános. És nem azzal van tele az internet, hogy ma sem tört ki az első kerekem, hanem azzal a pár esettel, amikor tényleg gond volt vele.
Én ki szoktam print screen-elni az olajzabálásról szóló post-okat, és face belső haveri csoportokba lőjük őket tovább.
Van pár közvetlen ismerősömnek 2.4 8gen-je, de 1, azaz egy autó van, ami ezek közül nem zabálja az olajat, az is automata kombi.
Tehát nem lehetetlen, csak készülj fel rá, ha zabálja, akkor 1-1.2M egy motorfelújítás, de van, akinek ezek után is újra zabálta...
Civic-nél igen.
De itt az olaj a lehúzógyűrűknél mászik el, mert bekoxosodik, és már nem látja el eredeti feladatát. Lud77 újított fel motort, elég sok képpel prezentálta, hogy milyen gázok ezek a motorok.
Dehogy eszik ennyi olajat. Legfeljebb csak az amelyik el volt hanyagolva. Nekem 10e km alatt legfeljebb 0,5 litert kellett utána töltenem.
Eddig csak a facebookon volt divat, hogy valaki mindig odaírta ezt a bölcsességet, ha valaki 2.4-est keresett, most már itt is elkezdődött.
egy darabig vettem a fáradtságot, hogy erre rácáfoljak, mostanra már kezdek ráunni. Kismillió tulajdonos megírta az ellenkezőjét, mégis folyamatosan ez terjed.
Előfordulhat biztosan ilyen probléma, de közel sem annyira általános, mint ahogy sokan állítják.
Ne bassz! Tényleg ennyi olajat zabál? Mikor a civitet vettem is ez volt a gond, de egy síkolás meg szelepfedéltömítés megoldotta.. Nem szeretném újra átélni ezt az "örömöt".
Nincs ezzel gond. Sokan szeretnek keverékkel járni. 1000 km-enként 1 liter olaj sem ritka a 8gen 2.4 typeS-nél a tulajok saját bevallásuk szerint.
Akinek mázija van, esetleg tud 1:40-es keveréket tankolni is valahol, akkor nem kell utána töltögetni.
Én is 8 gen accord vásárlása előtt állok, csak én kimondottan a 2.4 type s-t szemeltem ki. White :P
Amit találtam a leírtakon felül mint típushiba az a kormányműnél a lógó fogasléc. Ez a hiba az első néhány 10k km után jelentkezik, szóval az eltelt 10-11 év távalatában elvileg orvosolva kellett, hogy legyen minden autónál.