Annó az 5gen civicnél is voltak ilyen kitörések. Most az Accordnál is lehetnek sőt ismerek is ilyen embert aki elhagyta előzés közben. Egyszerűen nem úgy kell ellenőrizni őket ahogy sokan szokták. Rázópadon nem jön ki a hiba de megemelt állapotban ha felfelé emelik a kereket akkor lehet érezni ha szar.
Lehet, hogy én ilyen rohadt szerencsés voltam, de az enyémmel nem volt ilyen gond. Szerencsére nem olvasgattam netet a témában, mert akkor a sok rémhír hallatán lehet meg sem vettem volna. Így viszont volt egy fasza kocsim, semmi gondom nem volt vele. Máig sajnálom, hogy el kellett adnom.
Szerintem inkább az van, hogy azokat posztolják a fb-on, amelyikkel gond van. Azok meg nem jelentkeznek, akiknek nincs ilyen problémájuk.
Ez olyan lehet, mint a 7. gen Accordnál az alsó talpas gömbfej kitörése. A fb azzal is tele van. Múltkor rákérdeztem már kíváncsiságból itt is, itt meg alig van ilyen tapasztalat. Azokal is van ilyen gond, de valószínűleg nem általános. És nem azzal van tele az internet, hogy ma sem tört ki az első kerekem, hanem azzal a pár esettel, amikor tényleg gond volt vele.
Én ki szoktam print screen-elni az olajzabálásról szóló post-okat, és face belső haveri csoportokba lőjük őket tovább.
Van pár közvetlen ismerősömnek 2.4 8gen-je, de 1, azaz egy autó van, ami ezek közül nem zabálja az olajat, az is automata kombi.
Tehát nem lehetetlen, csak készülj fel rá, ha zabálja, akkor 1-1.2M egy motorfelújítás, de van, akinek ezek után is újra zabálta...
Civic-nél igen.
De itt az olaj a lehúzógyűrűknél mászik el, mert bekoxosodik, és már nem látja el eredeti feladatát. Lud77 újított fel motort, elég sok képpel prezentálta, hogy milyen gázok ezek a motorok.
Dehogy eszik ennyi olajat. Legfeljebb csak az amelyik el volt hanyagolva. Nekem 10e km alatt legfeljebb 0,5 litert kellett utána töltenem.
Eddig csak a facebookon volt divat, hogy valaki mindig odaírta ezt a bölcsességet, ha valaki 2.4-est keresett, most már itt is elkezdődött.
egy darabig vettem a fáradtságot, hogy erre rácáfoljak, mostanra már kezdek ráunni. Kismillió tulajdonos megírta az ellenkezőjét, mégis folyamatosan ez terjed.
Előfordulhat biztosan ilyen probléma, de közel sem annyira általános, mint ahogy sokan állítják.
Ne bassz! Tényleg ennyi olajat zabál? Mikor a civitet vettem is ez volt a gond, de egy síkolás meg szelepfedéltömítés megoldotta.. Nem szeretném újra átélni ezt az "örömöt".
Nincs ezzel gond. Sokan szeretnek keverékkel járni. 1000 km-enként 1 liter olaj sem ritka a 8gen 2.4 typeS-nél a tulajok saját bevallásuk szerint.
Akinek mázija van, esetleg tud 1:40-es keveréket tankolni is valahol, akkor nem kell utána töltögetni.
Én is 8 gen accord vásárlása előtt állok, csak én kimondottan a 2.4 type s-t szemeltem ki. White :P
Amit találtam a leírtakon felül mint típushiba az a kormányműnél a lógó fogasléc. Ez a hiba az első néhány 10k km után jelentkezik, szóval az eltelt 10-11 év távalatában elvileg orvosolva kellett, hogy legyen minden autónál.