Majd az önvezetőknél lesz normális sávtartás. De az nekem nem hiányzik, remélem én amíg élek, vezethetem az autómat.
Nekem arra van bekapcsolva, h ha elbambulok, és közelít a kocsi a vonalhoz, akkor rázza a kormányt, és húzza vissza. Ez teljesen jól működik. Ahol van normális felfestés, és nem ganés a vonal. Meg nem árt a kocsin is ha tiszta az érzékelő. Ezt tudja, ezt jól csinálja, szerintem nem is arra találták itt még ki, h levigyen Szegedre gond nélkül.
Különben sok helyen olyan az út kifelé dőlése, h magától is símán lehúz az autó jobbra, mivel kifelé dől az út. Figyeld meg, h az autó sosem balra fog elvinni, hanem mindig jobbra. Eleve lejt az út, meg a 235-ös gumik jobban el is mennek, mint a 165-ösök.
Azért is raktam idézőjelbe, mert ennek köze sincsen az önálló sávtartáshoz.
Viszont nyáron kitűnően működött, arra használtam amire való. Úgy vezetek, mintha nem lenne ilyen asszisztens, pontosan úgyanúgy, kormányt el nem engedem. És jött ez a szerintem zseniális vezetéssegéd, mert tőlem függetlenül szépen igyekezett a sáv közepén tartani, jól lehetett érezni a kormányon. Sőt, kanyarban miközben fogom a kormányt szinte magától tekergeti, minimális erőkifejtés szükséges. Akárhogyan nézzük, szerintem rendkívül kímélő, különösen hosszan távon.
Ehhez képest most meg ugyanúgy vezetek, aztán érzem, hogy igyekszik jobbra levinni az útról. A jobb terelővonalig engedtem, onnan szépen vissza kormányoztam, mert mindig velem volt a család (hétvégi autó ugye). Egyszer ha egyedül leszek és forgalom sem lesz körülöttem, meglesem mi a terve ráérve a terelővonalra.
Lehet az esős idő, a nyirkos aszfalt az oka. Vagy hogy sarasabb néhol az út és ezt nem tudja lekezelni. De ha nem tudja lekezelni, akkor kapcsolja ki a magát a fa..ba ugye.
A sávtartó azért itt nem arról szól, h elengeded a kormányt, aztán meg megy magától önvezető módban. A telót nem kapcsolom vele soha össze, ez sosem izgatott, arról nem tudok nyilatkozni. De a többi hiba amit írsz, az még egyáltalán nem jelentkezett.Igaz, még csak olyan 18 E körül van benne, de semmi zajt nem hallunk. Bár lehet ez azért van, mert én olyan fordulaton használom, h az elnyomja az egyéb zajokat.
Azért gyűlik a lista:
- Bal első ajtókárpit lóg, mozgatva kong, mint állat.
- Bal A oszlopból valami ciacergés hallható, viszonylag ritkán.
- Tetőkárpit mikor jobban, mikor kevésbé, de állandóan cicereg.
- Első fék felől megálláskor ilyen recsegő hang hallatszik. Egyébként ehhez nagyon hasonló, de jóval halkabb hangot hallok, amikor P-ből behúzom D-be.
- Klíma szar, több sebből vérzik, klímakompresszor, klímahűtő, műszerfal mögötti terelőmezek.
- 1-2 hete fura a "sávtartó", állandóan le akar vinni jobbra az útról.
- Automata távfény nem működik jól, álladóan villognak szemből ha elfeledkezek róla.
- Kábellel összedugva nem ismeri fel néha az iPhone-t, nem tudom mitől függ, ma pl.jó volt. Utóbbi időben ha CarPlay-en hasznom a Waze-t, akkor az meg kifagy.
- Most meg van ez az ablaktörlős fityfene.