Messze nincs az még kiaknázva. Eleve ha nem torsen lenne hanem Plate lsd.
Plusz azért normális gumival is lehetne ott még faragni az időből és javítani a tapadáson.
4x4 nem való pályára. Bohóckodni esetleg. Mint a Yaris GR is. Mindenre Is jo lesz egy picit...
Nekem kicsit olyan mint a Focus RS. Páva verda. Lehet forogni , csúszkálni, durrog csattog... (ez kell manapság a népnek)
Nyílván, ha valakinek az a lényeg, hogy lámpától nagyot ugorgjon és leszakadjon a feje akkor egy 4x4 jobb választás, de a CTR eddig nem erről szólt.
Relatív ki mit ért az "autózhatóbb" alatt.
Már az is elég lenne ha beleraknának egy összkerékhajtást. Mert ez a fronthajtás valljuk meg most már elment a falig ami technikailag egyáltalán megoldható de zsákutca. Ezt kár tagadni.
Ez az autó összkerékkel sokkal autózhatóbb lenne.
igazából ez már nem ctr, hanem accord type-r méret lesz...
vélhetően a tömeg nő (?), így gondolom ez fog majd menetdinamikai kompromisszumokat is tartalmazni, ha a teljesítmény nem változik...
ergo fastest FWD car státusz is kérdőjeles...(simán lehet, hogy a limited edition lesz az utolsó ilyen...?)
design oldalról azt látom, hogy a másik irányba lengett ki az inga...
a korábbi agresszív (mondhatjuk emblematikus, v. visual benchmark) design lecserélik egy leszedáltabbra...
ez úgy tűnik innen, hogy a véglet másik oldala...
aztán majd meglátjuk...