a jelenlegi (nagyon alacsony) eu-s piaci részesedés, egy alacsonyabb átlag árszinten valósult meg...
ebben még érdemben nincsenek meg a hybridizációs és elektrifikációs többlet felárak amik az autók árában érvényesítődnek...
ennek hatása az autó átlag árakat 20-40% tolja felfelé...
egy növekvő ár eleve szűkíti a potenciális piacot, (azt meg nem látom, hogy a honda a premium szegmens irányába nyitna, ami meg további áremelést jelentene...mert semmi nincs ingyen) így a jelenlegi piaci rész tovább erodálódik majd...
Szerintem biztos nem kérdéses. Japán pont most jelentette be, hogy 15 év múlva nem lehet belső égésű motorral szerelt autót náluk üzembe helyezni. Az EU-ban ugyanez van tehát lesz Honda itt is továbbra is.
Miattam aztán gucci is lehet, vagy szín arany, az nekem sosem lesz 'szép'.
Egy idegesítő zavaró műanyag darab, akkor is ha személyesen Keiichi Tsuchiya teszi fel a kocsimra.
Ránézek erre a kocsira és nem mondom, hogy nem tenném bele a seggem, de mindig az jut eszembe, hogy ez a homasita edition. A kevesebb néha több, itt nagyon igaz, szerintem.