Nekem az újabb (8. gen) 2.4-es Accordom volt, abban kb. fél liter olajat kellett utántölteni 10e km alatt (két olajcsere között). A Honda Éles erre azt mondta, hogy ez teljesen normális, nincs semmi gond az aggodalomra.
Kb 10 év után visszatértem az oldalra és örömmel látom,hogy az OFF Topic dübörög és jónéhány név ismerősen cseng
A bojler Vti még mindíg megvan cirka 17 év után is,lett egy Jazz az asszonyak, egy Dio kenyérért rohangálni...és az oka a csoprtba írásnak..egy 2003-as TypeS.
Bátyámnál volt kb 8 évig és az utolsó 2-3 évben kb ment 500 km-et mielőtt átvettem.
274e km van benne és mondhatni jó állapotban van.
Sárvédőíven érzem a jövő kihívásást,de alulról egyben van.
Az utóbbi kb 10 évben inkább a facet használtam és (sajos) csak most jutott eszembe a Honda fórum....
Na de térjünk a lényegre.
Mielött átvettem a vasat, a bátyám elvitte olacserére meg egy rakás futómű kopó alkatrész cserére.
Az olaj csere mondhatni közepesen sikerült...néhány héttel később (szinte használat nélkül) a nívópálcán szinte nem is volt olaj.
Gyorsan tettem bele valamit,hogy másnap el tudjak vele menni a barátomhoz olacserére (liqui moly 5w30 top tec 4200-őt kapott).
Viszont azóta kb 3000 km alatt megevett 1-1.3 dl olajat.
A kor meg a km állás alapján szinte sejteni lehet az olajlehúzó gyűrűk bánatát miután külső folyás nincs,de most nincs kedvem széthúzni a blokkot.
A kérdés az lenne,hogy megközelítőleg egy 2003-as 275e Km-ert futott 2.4 TypeS-nél mi mondható normális olaj fogyasztásnak?