Na majd mindjárt jön a válasz,hogy a rézpaszta nem jó az ate ellenzi,mert lecsöpöghet!Amúgy le is csöpög hő hatására,tehát nem mondnak hülyeséget!Én csak vékonyan kenem meg,nem nyomok rá a betétekre egy tubussal és akkor nem csöpög le .
a csúszkáknál nem volt gond a sima zsírral sem.Csak ha valaki pirosra izzítja a tárcsákat,mert akkor lehet ,hogy nem elég
Az alsó van nekem amire rá is van írva hogy fékmunkahengerre való. De mint írtam gondolom jó lehet a csúszkákra is.(csapokra)
A betétet rézpasztával kenem ahol kell.
Szilikon zsírral kentem én is!A fékdugattyúk is szilikon zsírral vannak megkenve összerakáskor.ha jól emlékszem a Honda szettben ha jól emlékszem 3 különféle színű van amiről sose tudja senki,hogy melyik hova kell! Az úszó stifthez,vagy a dugattyúhoz,vagy a porvédőhöz.
A rendszerben lévő koszt denaturált szesszel mosom át.Elég sok kijön még a folyadék után vele.A denszesz elpárolog a rendszerből és a tömítéseket sem bántja.
Azt hogyan oldjátok meg, hogy ne szívjon a légtelenítő csavar meneténél külső levegőt?
Nemrég cseréltem féknyerget, először használtam volna a vákuumos légtelenítőm, de ha kicsit nyitottam a légtelenítő csavaron, akkor nem jött még a folyadék, ha annál csak egy kicsivel többet is, akkor már láthatóan falsot szívott. Így inkább hagyományos módon lett légtelenítve. Láttam olyat, hogy bezsírozzák a légtelenítő csavar menetét, de attól idegenkedtem első körben.
Akkor az kaki volt, gondolom valami kínai hulladék műanyagból.
Nekem FESTO a vákumgenerátor, a többi minden homemade, mint írtam kuplung folyadék 2perc.
Tartályból kiszívatom, öntök bele újat és a rendszeren átszívatom a tartály tartalmát, mielőtt kiürülne pedig újra feltöltöm és kész is.
ez nálam szart sem ért!Nem a kompresszorral volt a baj 2 henger 50l tartály a légkulcs vígan megy róla.Nekem volt hozzá tartály is meg szívó cső,meg a féktartályra után adagoló tartály is,hogy ne kelljen nézni,mikor ürül ki.
Közben sikerült!tegnap vagy egy órán keresztül pumpálgattuk és semmi.Valószínűleg,mert mikor az összes folyadék alul távozott asszony meg kinyomta a maradékot is a dugattyúból.Hiába öntöttem felülre az az istenért sem akart tegnap lecsurogni.Feltöltöttem a kis tartályt éjszakára,aztán ott hagytuk,persze a légtelenítőt alul kinyitottam.Aztán ma reggel egy 7-8mm-rel lejjebb volt a szint és már működött a pumpálás is!
A "B" terv az volt,hogy egy vákuumos kaja dobozra ragasztottam egy IKEA-s csavart aminek az oldala sima,belső menetes és kereszthornyos,van egy talpa.Csináltam rá egy átmenő furatot és beragasztottam a doboz tetejébe.Amire a csövet rá lehet dugni a másik felét meg a légtelenítőre.Elég hülye ötletnek tűnik ahoz,hogy működjön is .De,majd ha egyszer haza jutok akkor a vákuum mérővel megmérem,hogy mennyire lett volna hatékony.
De,hogy ne pimpósodjon meg ez a fél liter fékfolyadék,így az ufoban is lecserélem és majd ott tesztelem .
Pedig a kuplungnál csak így működik. A vákuumossal az lesz a gond hogy az alsó légtelenítőcsavarnál a menet ha nem zár rendesen akkor ott fogod átszívni a levegőt és állandóan levegős lesz a folyadék ami kifolyik, már ha egyáltalán sikerült annyi vákuumot csinálni hogy a folyadék is átjöjjön.
Eddig az összes kuplung légtelenítésnél így csináltuk és mindig működött. Esetleg annyit tudtok még csinálni hogy amikor visszahúzod a pedált akkor párszor pumpáljátok fel. A levegőt is össze tudod nyomni és ki is tágul tehát a pedált visszanyomja. Aztán működnie kell annak.
Tudom hogy kell légteleníteni!Amit írtál azt játszottuk elég sokáig és a kuplungnál nem működik...féknél igen.
Nem emlékszem pontosan,de azt hiszem az ufo-nál működött,de a jazz-nél nem.Legutóbb mikor cseréltem folyadékot benne a vákuumos szívókával csináltam,még az a 2. használat után tönkre nem ment én meg úgy basztam az akna oldalához,hogy ripityára tört .
Az ufo-ban ha jól emlékszem nincs ilyen buzi szelep sem.
Az itthon fellelhető dolgokból fabrikáltam egy légtelenítőt...holnap kiderül működik e élesben.Vagy is,hogy elég vákuumot tudok e csinálni?!
Asszonyt beülteted a kocsiba és megmondod neki hogy amikor szólsz akkor lépjen rá a kuplungra, majd amikor megint akkor húzza vissza kézzel. Te meg a légtelenítőnél nyitod zárod a csavart a légtelenítőre ráraksz egy átlátszó csövet, amit vagy egy flakonba vezetsz vagy paraszt módjára a földre engeded. Szóval kb így néz majd ki:
1 mehet, ekkor rálép és te kinyitod a légtelenítőt majd ha már nem folyik akkor elzárod.
2 vissza ekkor visszahúzza a pedált.
3 goto 1.
Egészen amíg nem jön már levegő. Közben néha ránézel a tartályban a szintre és feltöltöd.
Meg lett a hiba oka,de a miért és hogyanra nincs válasz...
Jazz kuplung munkahengerek közötti -értelmetlen- szelep.
Az új
Mivel eleredt az eső így holnapig agyalhatok,hogyan csinálok vákuum pumpát amivel ki lehet szívni a bubikat...Mulatságos eszköz lesz abban már biztos vagyok.