HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 09:42,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve
HONDA Szerviz

#124486 Tonx +  2020. december 27. 14:06:27 re: #124484 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A betétekre nem is kell, csak az élekre ahol felfekszik. A betét oldalán olyan bevonat van amire nem kell paszta sem réz sem más.
2020. december 27. 14:23:06: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124487 

#124484 ólomlábú +  2020. december 27. 12:37:48 re: #124483 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na majd mindjárt jön a válasz,hogy a rézpaszta nem jó az ate ellenzi,mert lecsöpöghet!Amúgy le is csöpög hő hatására,tehát nem mondnak hülyeséget!Én csak vékonyan kenem meg,nem nyomok rá a betétekre egy tubussal és akkor nem csöpög le ;) .
a csúszkáknál nem volt gond a sima zsírral sem.Csak ha valaki pirosra izzítja a tárcsákat,mert akkor lehet ,hogy nem elég :D :D :D
2020. december 27. 14:06:27: megválaszolva Tonx +  által, → #124486 
2020. december 27. 13:09:09: megválaszolva Czimby +  által, → #124485 

#124483 Czimby +  2020. december 25. 23:21:00 re: #124482 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alsó van nekem amire rá is van írva hogy fékmunkahengerre való. De mint írtam gondolom jó lehet a csúszkákra is.(csapokra)
A betétet rézpasztával kenem ahol kell.
2020. december 27. 12:37:48: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124484 

#124482 Tonx +  2020. december 25. 20:10:24 re: #124480 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez:

vagy ez:


Az előbbi a fékbetétek csúszkák kenésére szolgál és olyan mint a csapágyzsír a második a fékmunkahenger belsejébe való és inkább hasonlít szilikonra.
2020. december 25. 23:21:00: megválaszolva Czimby +  által, → #124483 

#124480 Czimby +  2020. december 24. 15:41:16 re: #124478 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ATE gyárt fékzsírt az mehet a karmantyúkra dugattyúkra az tuti, szerintem a csúszkákra is jó...
2020. december 25. 20:10:24: megválaszolva Tonx +  által, → #124482 
2020. december 25. 13:16:40: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124481 

#124478 ólomlábú +  2020. december 24. 13:07:31 re: #124475 (Bandi86 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szilikon zsírral kentem én is!A fékdugattyúk is szilikon zsírral vannak megkenve összerakáskor.ha jól emlékszem a Honda szettben ha jól emlékszem 3 különféle színű van amiről sose tudja senki,hogy melyik hova kell! :D Az úszó stifthez,vagy a dugattyúhoz,vagy a porvédőhöz.
A rendszerben lévő koszt denaturált szesszel mosom át.Elég sok kijön még a folyadék után vele.A denszesz elpárolog a rendszerből és a tömítéseket sem bántja.
2020. december 24. 15:41:16: megválaszolva Czimby +  által, → #124480 

#124475 Bandi86 +  2020. december 24. 10:32:41 re: #124474 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt hogyan oldjátok meg, hogy ne szívjon a légtelenítő csavar meneténél külső levegőt?
Nemrég cseréltem féknyerget, először használtam volna a vákuumos légtelenítőm, de ha kicsit nyitottam a légtelenítő csavaron, akkor nem jött még a folyadék, ha annál csak egy kicsivel többet is, akkor már láthatóan falsot szívott. Így inkább hagyományos módon lett légtelenítve. Láttam olyat, hogy bezsírozzák a légtelenítő csavar menetét, de attól idegenkedtem első körben. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2020. december 24. 15:39:56: megválaszolva Czimby +  által, → #124479 
2020. december 24. 13:07:31: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124478 
2020. december 24. 10:44:15: megválaszolva Tonx +  által, → #124476 

#124474 Czimby +  2020. december 24. 00:29:20 re: #124473 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor az kaki volt, gondolom valami kínai hulladék műanyagból.
Nekem FESTO a vákumgenerátor, a többi minden homemade, mint írtam kuplung folyadék 2perc.
Tartályból kiszívatom, öntök bele újat és a rendszeren átszívatom a tartály tartalmát, mielőtt kiürülne pedig újra feltöltöm és kész is.
2020. december 24. 13:03:20: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124477 
2020. december 24. 10:32:41: megválaszolva Bandi86 +  által, → #124475 

#124473 ólomlábú +  2020. december 23. 21:20:09 re: #124472 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez nálam szart sem ért!Nem a kompresszorral volt a baj 2 henger 50l tartály a légkulcs vígan megy róla.Nekem volt hozzá tartály is meg szívó cső,meg a féktartályra után adagoló tartály is,hogy ne kelljen nézni,mikor ürül ki.
2020. december 24. 00:29:20: megválaszolva Czimby +  által, → #124474 

#124472 Czimby +  2020. december 23. 20:13:03 re: #124471 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Veszel egy ILYET

Kompresszorral megfújod, a másik ágon szívni fog.
A szívó ágba teszel egy tartályt amibe jön a fékfolyadék.

És máris 2perc a kuplung folyadék csere, vagy 10perc a fék körbe.

Csak arra kell figyelni mindíg legyen a tartályban folyadék.
2020. december 23. 21:20:09: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124473 

#124471 ólomlábú +  2020. december 23. 09:24:38 re: #124469 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben sikerült!tegnap vagy egy órán keresztül pumpálgattuk és semmi.Valószínűleg,mert mikor az összes folyadék alul távozott asszony meg kinyomta a maradékot is a dugattyúból.Hiába öntöttem felülre az az istenért sem akart tegnap lecsurogni.Feltöltöttem a kis tartályt éjszakára,aztán ott hagytuk,persze a légtelenítőt alul kinyitottam.Aztán ma reggel egy 7-8mm-rel lejjebb volt a szint és már működött a pumpálás is!

A "B" terv az volt,hogy egy vákuumos kaja dobozra ragasztottam egy IKEA-s csavart aminek az oldala sima,belső menetes és kereszthornyos,van egy talpa.Csináltam rá egy átmenő furatot és beragasztottam a doboz tetejébe.Amire a csövet rá lehet dugni a másik felét meg a légtelenítőre.Elég hülye ötletnek tűnik ahoz,hogy működjön is :) .De,majd ha egyszer haza jutok akkor a vákuum mérővel megmérem,hogy mennyire lett volna hatékony.
De,hogy ne pimpósodjon meg ez a fél liter fékfolyadék,így az ufoban is lecserélem és majd ott tesztelem ;) .
2020. december 23. 20:13:03: megválaszolva Czimby +  által, → #124472 

#124469 Tonx +  2020. december 23. 07:32:27 re: #124465 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig a kuplungnál csak így működik. A vákuumossal az lesz a gond hogy az alsó légtelenítőcsavarnál a menet ha nem zár rendesen akkor ott fogod átszívni a levegőt és állandóan levegős lesz a folyadék ami kifolyik, már ha egyáltalán sikerült annyi vákuumot csinálni hogy a folyadék is átjöjjön.
Eddig az összes kuplung légtelenítésnél így csináltuk és mindig működött. Esetleg annyit tudtok még csinálni hogy amikor visszahúzod a pedált akkor párszor pumpáljátok fel. A levegőt is össze tudod nyomni és ki is tágul tehát a pedált visszanyomja. Aztán működnie kell annak.
2020. december 23. 09:24:38: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124471 

#124465 ólomlábú +  2020. december 22. 21:23:22 re: #124464 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudom hogy kell légteleníteni!Amit írtál azt játszottuk elég sokáig és a kuplungnál nem működik...féknél igen.
Nem emlékszem pontosan,de azt hiszem az ufo-nál működött,de a jazz-nél nem.Legutóbb mikor cseréltem folyadékot benne a vákuumos szívókával csináltam,még az a 2. használat után tönkre nem ment én meg úgy basztam az akna oldalához,hogy ripityára tört :) .
Az ufo-ban ha jól emlékszem nincs ilyen buzi szelep sem.
Az itthon fellelhető dolgokból fabrikáltam egy légtelenítőt...holnap kiderül működik e élesben.Vagy is,hogy elég vákuumot tudok e csinálni?!
2020. december 23. 07:32:27: megválaszolva Tonx +  által, → #124469 
2020. december 22. 21:26:24: megválaszolva grego +  által, → #124466 

#124464 Tonx +  2020. december 22. 18:46:23 re: #124463 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Asszonyt beülteted a kocsiba és megmondod neki hogy amikor szólsz akkor lépjen rá a kuplungra, majd amikor megint akkor húzza vissza kézzel. Te meg a légtelenítőnél nyitod zárod a csavart a légtelenítőre ráraksz egy átlátszó csövet, amit vagy egy flakonba vezetsz vagy paraszt módjára a földre engeded. Szóval kb így néz majd ki:
1 mehet, ekkor rálép és te kinyitod a légtelenítőt majd ha már nem folyik akkor elzárod.
2 vissza ekkor visszahúzza a pedált.
3 goto 1.
Egészen amíg nem jön már levegő. Közben néha ránézel a tartályban a szintre és feltöltöd.
2020. december 22. 21:23:22: megválaszolva ólomlábú +  által, → #124465 


2020. december 22. 18:48: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés
2020. december 22. 18:47: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#124463 ólomlábú +  2020. december 22. 16:33:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg lett a hiba oka,de a miért és hogyanra nincs válasz...
Jazz kuplung munkahengerek közötti -értelmetlen- szelep.

Az új :)

Mivel eleredt az eső így holnapig agyalhatok,hogyan csinálok vákuum pumpát amivel ki lehet szívni a bubikat...Mulatságos eszköz lesz abban már biztos vagyok.
2020. december 22. 18:46:23: megválaszolva Tonx +  által, → #124464 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.23, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.035 mp, 21 query