Oké, akkor nem ti vittétek el előlünk, mert eredetileg Szolnokon vettük volna meg. De mivel tököltem, és 2 órát gondolkodtam egy új autó vásárlásán , így elvitték előlem...mondom még kiderül, hogy te voltál.
Nálunk már 1.5 éve van és eddig 2 szervizt kért (3x.000 km), Szolnokra járunk vele egyébként mi is, nagyon korrektek. (Ott is vettük.)
Nem kellett semmit se gariztatni, többit már leírtam itt párszor, igazából tetőablak zörgést sikerült orvosolni, néha rossz úton van kis zizegés. Meg a jobb hátsó ajtóban levő kis hangszóró burkolata rezonál, de ezt csak néha hallani. 8 gen 2.0 Accordot váltott, kellett a teljesítmény. Teljesen más a két autó, az Accord egy kényelmes utazóautónak jó volt, kényelmesebb bőr ülésekkel. Annál azért az összeszerelési minőség is jobb volt, de ez is ki lett már tárgyalva párszor, azért Civicről beszélünk még és egy 2017-es szériáról, sajnos általánosságban elmondható szerintem, hogy romlik a minősége mindennek. Na de ez már közelebb áll szerethetőségben a CL9-hez, mint a CU1. Szerintem a félbőrt el lehet engedni egy idő után (meg az Accordhoz hasonlítgatást is el kéne ), de valóban rakhattak volna bele egy kicsit jobb üléseket. Kényelmes ez is, de akinek a referncia a 7gen Accord vagy a 8gen, nála egyértelműen gyengébb ilyen téren. A futómű, úttartás, a motor meg a váltó zseniális. Ja és a tank méret... Hát az tényleg kicsi... Főleg, ha csináltatsz egy reflash-t
Az accordba 240 ekm volt ha jól emlékszem, 80-al vettem.
Ebbe eddig 17 ezer van.A covid azért betett a sok csavargásnak nálunk is.
Nagyon szereti nálunk mindenki. Egyetlen dolog van, amit továbbra sem tudok megszokni, h nem félbőr a belső. Az elmúlt 20 évemet félbőrös autóban töltöttem, nekem az a kedvencem. Volt egy prestige Szolnokon, az teljes bőr, az majdnem elcsábított, de annak nincs kipuff hátul. Úgy meg nekem nem oké. Ráadásul ezüst színű volt, azt nem akartam. Főleg miután megláttak ezt a szürkét élőben, onnantól más szín nem jöhetett szóba. Na mindegy, majd megszokom a szövet belsőt is egyszercsak.
Nálam nincs párásodás, semmiféle nyikorgás.Gyári szőnyeget nem szabad venni bele, az ugyanolyan rossz mint a régiekben. Esetleg ha nagyon vele akarják adni, akkor legyen.
Nagyon jó vezetni, lehet kenni a szájának, a futómű meg a váltó hibátlan.
Azt nagyon bírom, h van valamennyi motorhang odabennt, nincs fullra leszigetelve.
Nem romlott el még semmi, minden működik.
A rohadt kicsi tank ami még zavar, elszoktam a dízel után a sűrű tankolásoktól...
A modern autók csodás újdonságát sem szeretem, a start-stop rendszert. Minden elinduláskor ki kell kapcsolni, nem lehet kikapcsolva tartani. Nekem ne álljon le egy turbós autó minden rohadt lámpánál.
Épp most mesélem a vacsinál a gyerekeknek, h már nem lehet kapni az 1,5-ös motorral a civicet, csak az öcsém féle 1,0-sal. Erre rögtön rávágja a lányom, h "Apa, akkor épp jókor vettük meg a civicet, mert te megőrülnél az 1000-es autóban." Úgy érzem, ismernek a kölkeim.
Na így most ennyi jutott eszembe....
Akartam már kérdezni, hogy egyrészt mennyi km van már benne - ha jól emlékszem az Accordba elég kevés szaladt bele, másrészt, hogy ennyi idő után mi az őszinte véleményed? Elégedett vagy, nem vagy elégedett, satöbbi.
Gondolom emlékszel, pont ugyanezt a hármat lestem annak idején én is, annyival bővítve, h az accordhoz hozzávettem a 180 lovas dízelt is.
Aztán a lehetőségeket meg az itteni véleményeket figyelembe véve lett ami lett.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)