R+ módban valóban kemény de amúgy nem olyan vészes állítólag.
Az eggyel kisebb könnyebb kerék egy jó upgrade az biztos. Ezt tapasztaltam az Accord-nál és az FN2-nél is.
Teljes mértékben az ellenkezőjét mondta nekem egy Veszprém környéki fk2 tulaj srác.
Bűn kemény az fk2. Köszönő viszonyban sincs az fn2 puhaságával.
(Az fn2 csak addig kemény, amíg a malomkerekeket valaki le nem veszi.)
Az FK2 megvásárlása után azért lesz nálam első lépés majd a 'lazítás', kap egy jó kis könnyű 18-ast, valami frankóbb ET-vel.
Kemény az 1.5 t ffutóműve??? Miről beszéltek Urak ... Akinek puha futómű kell az vegyen Citronyőt... Nekünk volt 8.gen, 9.gen, és most 10.gen... A 8, 9 együtt a 12.hatványon sem voltak olyan jók futóműben (meg semmi másban) mint most a 10.gen 20-as kerekekkel..
Per 30 gumaival ugy karcolok mindenhol ahogy a Nagykönyven meg van Írva... Zseniális a Fútóműve....
Persze, az Fk8 lenne a best, de az már igen húzós árban. Mondjuk lassan összeér az Fk2 meg az Fk8 ára.
Most is van fent egy szürke Fk2 amiben 40 ezer km. van és ilyen 10.5 mio. az ára...
Fk2 futóműve kemény, de most beszéltem egy sráccal akinek előtte Fn2 volt és azt mondta, hogy az Fk2 nem annyira kemény mint az Fn2. Persze normál módban.
10 gen Civic-nél melyik volt az a felszereltség ahol állítható futóművet kapott? Vagy egyéni választható extra volt?
Nekem a szív meg az ész is az FK8-at mondta és mondja, csak a zsebem ellenkezik!!!
Az FK2-vel grego véleményére hallgattam, szerinte az túl kemény futóművel van megáldva nekem a mindennapokhoz, és végül sok rágódás után egyet kellett vele értsek. Az accord után a mostani is kemény néha, de ez szerencsére nem vészes, csak szar úton jobban észreveszem. Az FK8-nál viszont azt mondják, ha az ember nem állatkodik éppen, akkor aránylag komfortos a futóműve.
Nem rossz az a 180 lovas diesel sem csak ugye már azok is 10 év körüliek és a méter sok esetben 200 ezer felett van... meg ugye a diesel eléggé leszállóágban van.
Gondolom emlékszel, pont ugyanezt a hármat lestem annak idején én is, annyival bővítve, h az accordhoz hozzávettem a 180 lovas dízelt is.
Aztán a lehetőségeket meg az itteni véleményeket figyelembe véve lett ami lett.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)