az fk8 futóműve tényleg nagyon jó, comfortban élhető a városban is...
(de nem mondom, hogy egy 10%-al lágyabb verzióban nem tudnék vele együtt élni...)
viszont a 8gen ats-hez képest azért érezhetően keményebb feszesebb még comfortban is...
(pedig én már nem gyári méreten vagyok hanem 255/35r20)
ez tény...
a kiszállás elfogadható, de azért kell hozzá egy jó derék...
Meg FK8-nál eleve nem "csak" 2 futómű (ésatöbbi) beállítás van (FK2-nél Normál meg +R) hanem 3.
Van Sport, +R (ez a kettő kb. megegyezik az FK2 2 beállításával) és pluszban van egy Comfort mód is, ami az ecseri fekete FK8 tulajdonosa szerint 60 évesen is olyan rohadt kényelmes, hogy nem hiszed el.
Bent a városban mindig azt használja, főleg a nyomorék mellékutcákban sok úthibával és elmondása szerint nagyon szépen veszi így a döccenőket és hibákat, de még a fekvőrendőrön is szinte észrevétlenül mész keresztül. (nyilván nem 100-zal, de 60+ évesen csak igazat mond az ember)
Arról nem beszélve, hogy annak az üléséből kényelmesen ki-be lehet szállni, az FK2-nél kevésbé.
Nekem a szív meg az ész is az FK8-at mondta és mondja, csak a zsebem ellenkezik!!!
Az FK2-vel grego véleményére hallgattam, szerinte az túl kemény futóművel van megáldva nekem a mindennapokhoz, és végül sok rágódás után egyet kellett vele értsek. Az accord után a mostani is kemény néha, de ez szerencsére nem vészes, csak szar úton jobban észreveszem. Az FK8-nál viszont azt mondják, ha az ember nem állatkodik éppen, akkor aránylag komfortos a futóműve.
Nem rossz az a 180 lovas diesel sem csak ugye már azok is 10 év körüliek és a méter sok esetben 200 ezer felett van... meg ugye a diesel eléggé leszállóágban van.
Gondolom emlékszel, pont ugyanezt a hármat lestem annak idején én is, annyival bővítve, h az accordhoz hozzávettem a 180 lovas dízelt is.
Aztán a lehetőségeket meg az itteni véleményeket figyelembe véve lett ami lett.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)