Nekem 18"-os téli szettem, érezni a különbséget, hogy komfortosabb.
Egyébként úgy van ahogy grego írja, annyival egészíteném ki, hogy szerintem az FK2-nek maga az ülés szivacsa is keményebb, ezért valóban keményebbnek érzed magát az autót. Én próbáltam FK8-at is, a sajátom után olyan az ülése, mint egy nappali fotel.
18-as mindig segít. Ellenben az FK2 nemcsak a futómű miatt "keményebb érzetű" mint a az FK8 hanem az ülés miatt is. FK2 ülés szűkebb, jobban lefog/megfog/körbeölel, ezért az összes ütés/rezgés jobban átmegy a testedre, ergo jobban érzed a dolgokat benne.
Igen "kicsit" más világ a három, meg szívem szerint egy 10 gen. typeR-t választanék.
9 gen. Civic-ből az 1.8 az kevés lenne, Accordom volt (igaz csak 7 gen., de szerettem) szal az meg így jött a képbe.
Nem tudom, hogy pl. az FK2 futóműve/"komfortja" milyen az FN2-höz képest.
Az FN2 gyári kerékkel meg gyári futóművel nagyon kemény sztem., 17-es könnyebb kerekekkel meg 215/50 gumákkal egész használható, de puhának még így se nevezném.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)