Én az Accordot elengedném. Ami nem eszi az olajat, az majd később fogja.
Az FK2-vel én is szemeztem, a nyáron több eladó is volt 6-7 milla között. Kérdés, hogy mivel csak 2 évig volt gyártásban ez mekkora hátrány lesz később alkatrész szempontjából. (Itt is volt már kitárgyalva a téma)
Ha a 3 éves 40-50 ezret futott 10.gen 1.5 sport plusokat nem annyiért akarták volna eladni, mint amennyiért 2017-ben vették (6-6.5 milla), akkor én is komolyan elgondolkoztam volna rajta a Kia helyett.
Egyik az FK2 Civic
Másik a 10 gen Civic 1.5T
Illetve a 8 gen Accord 2.4 vmi. utolsó évjáratú.
Csak manuális játszik.
A 10 gen. civic észszerű választás lenne, csak sajna powerben nem lenne előrelépés meg gyári állapotában nem is tetszik túlzottan.
Az accord is jó lenne, de abból jót találni ami nem olajzabálos, hááát nem egyszerű na.
Marad a typeR ott viszont az ára az ami na, még mindig 8 milla környéke (1.5T 6 körül, Accord 4-5 milla - igaz öregebb pár évvel, de más kategória mint a Civic-ek)