Hallod a Sasadin mentem lefelé még a civic-em volt meg. Elhagytam a Tömös utca sarkát és jött az a balos kanyar Na most egy kispolski ment elöttem. A kanyaron belül (nem tusom most hogy van) anno volt egy hupli. Na mikor a kispolák belement kitört a bal hátsó kereke és megelőzte az autót a kispolski meg lecsüccsent ,még az volt a szerencse ,hogy lassan ment és az ürge befékezett de így is leírt egy 360 fokot. Hallod én beszartam a röhögéstől Lehet szenyó voltam de vizuálisan ezt átélni...
tudom ahol laktál, pl a sasadi út az NEM gond a mazdának meg se nyekken, néha kirugózáskor van egy egy durr, de az volt mindig is sajnos ez ilyen 19es kerekekkel, a 18as télivel már jobb, de ezen az úton, mindegy milyen gumi van rajta, akkora csörömpölésben tör ki 1 hónapja hogy ilyet esküszöm még nem hallottam
Naponta 2x kapja a kocsi
Jah ez nem volt messze tőlünk ahol laktam. Volt egy kis Daihatsum egy időben mindig végigmentem itt majd hátul le a libegőhöz. Másfél év nem kellett elrepedt a bölcső és vagy két rugóm tört el. Totálisan használhatatlan arrafelé az út, utcák stb. Egy haverom ma is ott lakik pont ott a sarkon amit belinkeltél
Akkor még jobb az út..
Amerre mi járunk én a mazdával nem tudok menni mert nem bírja a gerincem..
Azt a napokban jött elő hogy ITT és csak és kizárólag itt olyan hang jon bal előről mintha egy pléh vödörben egy hakom csavart rázogatnának, megálltam, elővettem a kerék kulcsot és nézegette, hogy nem esik e ki a kerék
Egyelőre 3 futóművesnél volt, minden tökéletes, de most cserélgetünk gyári szilenteket meg mindent szétszed és összerak, mert nem jövünk rá hogy mi ez.. Sehol máshol nincs ez a hang, de ezen az úton, egyszerűen kiugrasz a kocsiból
Na ha ilyen helyen lakik, akkor ott minden futómű szétesik
Mi a durva? Lejövök az M0-ról és tök új úton eljövök ide a kertvárosba. Ráadásul most adtak át még egy feljárót az M0-ra. Itt a gyár területén durva az aszfalt vagy nem is tudom mi a szar van arra, macskakő meg amit odahánytak.
Megjegyzem a 7-es úton kell mennem 500 métert az a legszarabb aszfalt szempontból de ott már megvan az ideális ívem
Ha valós a Km futásod én biztos nem cserélném.
Nekem a 220 tuti valós, és a két felső lengőkar már 190 körül cserélve volt, szóval azok előbb meghalnak a jó utainakon.
HA az már volt cserélve vagy cserés lesz onnan még jó sok Km kell, hogy az alsó is beteg legyen.
Nekem 220e volt benne mikor cseréltettem.
Nem kellett volna mint utolag kiderült, még feszesek voltak, de annyi képet raktak fel fészen, hogy ráparáztam.
Volt, olyan hogy 2 hét alatt 3-4 autó lekönyökölt.
Egyet láttam is az autópályán.
És nem mindig kiszakad a gömb volt akinek a menet szakadt le mert el volt rohadva a csavar.
A 2 gyári gömbfej zsemitől 35e Ft(Gyári)
Nekem úgy össze volt rohadva a féltengely az aggyal hogy 24T préserő kellett hozzá...
Így sajnos kerékcsapágy csere is lett. ami +20e (SKF)
Szereléssel együtt 75e Volt.
Viszont ha kiszakad és nem 30-nál hanem 90-nél akkor nem csak gömbfej, meg sárvédő csere + fényezés.
Hanem könnyen felni + gumi meg egyéb nyalánkságok. És még le sem mentél az útról mert szerencséd volt.
A facebook-on 2-3 havonta megjelenik, hogy egy-egy 7. gen Accord, amelyiknek kitört az első kereke. Valami alsó talpas gömbfej engedi el magát rendszerint.
Viszont itt nem emlékszem, hogy belefutottam volna ilyen problémába, bár nem is olvastam folyamatosan a Accord topicot. Ez tényleg ennyire gyakori probléma?
Mikor jelenik meg jellemzően?
Az enyémben 120e km van, ami szinte biztos, hogy valódi. Kellene már valami megelőzésen gondolkodnom, vagy a gyári ennél tovább bírja? Teljesen megoszlanak a vélemények a fb-on. Van aki azt írja, hogy csak gyárira érdemes cserélni, másnak bejött az utángyártott, valakinek a gyárit is cserélni kellett újra 1 év után.
Nem szeretnék úgy járni, hogy egyszer csak kifordul az autó alól. Mivel tudnám ezt megelőzni?
A legaggasztóbb számomra, hogy többen említik, hogy minden előjel nélkül adta meg magát.