Igen, ez már bennem is felmerült. Ha valaki nagyon akarja, ki tudja játszani ezt a rendszert is. De ez már elég életszerütlen, Ráadásul ehhez pl tudni kellett volna a 2012-es vizsgán, hogy évekkel később lesz egy ilyen lekérdező rendszer. A szervizkönyv itt nem volt sajnos végig vezetve, a központi nyilvántartást tudtam lekérdezni, meg a Honda központból, de ott viszonylag kevés bejegyzés volt, mert nem mindig márkaszervizbe vitték.
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap.
Ha valós a Km futásod én biztos nem cserélném.
Nekem a 220 tuti valós, és a két felső lengőkar már 190 körül cserélve volt, szóval azok előbb meghalnak a jó utainakon.
HA az már volt cserélve vagy cserés lesz onnan még jó sok Km kell, hogy az alsó is beteg legyen.
Nekem 220e volt benne mikor cseréltettem.
Nem kellett volna mint utolag kiderült, még feszesek voltak, de annyi képet raktak fel fészen, hogy ráparáztam.
Volt, olyan hogy 2 hét alatt 3-4 autó lekönyökölt.
Egyet láttam is az autópályán.
És nem mindig kiszakad a gömb volt akinek a menet szakadt le mert el volt rohadva a csavar.
A 2 gyári gömbfej zsemitől 35e Ft(Gyári)
Nekem úgy össze volt rohadva a féltengely az aggyal hogy 24T préserő kellett hozzá...
Így sajnos kerékcsapágy csere is lett. ami +20e (SKF)
Szereléssel együtt 75e Volt.
Viszont ha kiszakad és nem 30-nál hanem 90-nél akkor nem csak gömbfej, meg sárvédő csere + fényezés.
Hanem könnyen felni + gumi meg egyéb nyalánkságok. És még le sem mentél az útról mert szerencséd volt.
A facebook-on 2-3 havonta megjelenik, hogy egy-egy 7. gen Accord, amelyiknek kitört az első kereke. Valami alsó talpas gömbfej engedi el magát rendszerint.
Viszont itt nem emlékszem, hogy belefutottam volna ilyen problémába, bár nem is olvastam folyamatosan a Accord topicot. Ez tényleg ennyire gyakori probléma?
Mikor jelenik meg jellemzően?
Az enyémben 120e km van, ami szinte biztos, hogy valódi. Kellene már valami megelőzésen gondolkodnom, vagy a gyári ennél tovább bírja? Teljesen megoszlanak a vélemények a fb-on. Van aki azt írja, hogy csak gyárira érdemes cserélni, másnak bejött az utángyártott, valakinek a gyárit is cserélni kellett újra 1 év után.
Nem szeretnék úgy járni, hogy egyszer csak kifordul az autó alól. Mivel tudnám ezt megelőzni?
A legaggasztóbb számomra, hogy többen említik, hogy minden előjel nélkül adta meg magát.