HONDA fórum
2024. július 8. hétfő, 10:25,  Ellák, Erzsébet Legújabb regisztráltunk: TIhummer 0 



Téma neve

#138550 Dontwalk +  2020. december 10. 10:21:05 re: #138547 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Enyémben is van már km , aludni is nyugodtan szeretek , én ilyenen nem spóroltam sosem és nem is fogok. Kicseréltettem és ennyi.
De sok esetben nem is a km számít. Lehet egy pici rohadás és az nem is látszik kívülről. De mint mondtam ha kimegy a kerék akkor visz mindent még az ajtó széle is megsérülhet.
Egyébként pont most hétfőn cseréltettem a nagyszilentet elöl, na az sem egyszerű kivenni. De úgy tudom a nagy talpast is préselni kell. Tehát nem úgy van, hogy csak úgy kiveszik hanem ki kell nyomatni. Nyilván ha balfasz a szerelő akkor megsérti a gömbfejet takaró gumit és ott bejuthat a mocsok ami szétkoptatja később.

#138547 Gergice +  2020. december 10. 09:00:25 re: #138546 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Eddig én is így voltam, és ki is akartam cseréltetni, de most már olyat is írnak, hogy az új gyárit 1 év után újra cserélni kellett. Ezért vagyok tanácstalan, hogy hagyjam az eredetit, hisz ez a 120e km nem sok szerintem, vagy rakassak bele új gyárit.
Illetve ha cseréltetem, kivel csináltassam, mert azt olvastam, az sem mindegy, hogyan cserélik.
2020. december 10. 10:21:05: megválaszolva Dontwalk +  által, → #138550 

#138546 Dontwalk +  2020. december 10. 05:16:53 re: #138541 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a baj, hogy az alsó nagy talpas gömbfej ellenőrzése nem egyszerű. Ha nem könnyítik le a futómű többi részét akkor nehezen megmondható, hogy lóg vagy nem lóg vagy kicsit kopott vagy akármi. Én tavaly ilyenkor mikor elkezdtek jönni ezek a képek lecseréltem mindkettőt (gyárira természetesen) bár a szerelő szerint semmi baja nem volt még az enyémnek.
De mivel egy 10 ezer Ft-os alkatrészről beszélünk (gyári ár) így ilyenen nem spórolok. Nyugi legyen mert a képek tanúsága szerint ha törik akkor viszi a sárfogó lemezt meg a küszöböt a kerék.
Az van, hogy utángyártottat ebből nem szabad venni (szerintem egyik futómű alkatrészből sem!) , és ahogy írták itt lejjebb a gyári elég sokáig bírja. Vagy a sok km vagy egyéb sérülés a gömbfej gumi porvédőjén és a bejutott kosz szétkoptathatja. De ezeket ügye min. olajcseréknél ellenőrizni kell vagy szokás.
2020. december 10. 09:00:25: megválaszolva Gergice +  által, → #138547 

#138541 Gergice +  2020. december 9. 22:21:11    ‹›   →  ↑  0 | rejt
A facebook-on 2-3 havonta megjelenik, hogy egy-egy 7. gen Accord, amelyiknek kitört az első kereke. Valami alsó talpas gömbfej engedi el magát rendszerint.
Viszont itt nem emlékszem, hogy belefutottam volna ilyen problémába, bár nem is olvastam folyamatosan a Accord topicot. Ez tényleg ennyire gyakori probléma?

Mikor jelenik meg jellemzően?

Az enyémben 120e km van, ami szinte biztos, hogy valódi. Kellene már valami megelőzésen gondolkodnom, vagy a gyári ennél tovább bírja? Teljesen megoszlanak a vélemények a fb-on. Van aki azt írja, hogy csak gyárira érdemes cserélni, másnak bejött az utángyártott, valakinek a gyárit is cserélni kellett újra 1 év után.
Nem szeretnék úgy járni, hogy egyszer csak kifordul az autó alól. Mivel tudnám ezt megelőzni?
A legaggasztóbb számomra, hogy többen említik, hogy minden előjel nélkül adta meg magát.
2020. december 10. 10:03:20: megválaszolva Czimby +  által, → #138548 
2020. december 10. 05:16:53: megválaszolva Dontwalk +  által, → #138546 
2020. december 9. 22:43:20: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #138544 
2020. december 9. 22:37:16: megválaszolva Gergice +  által, → #138543 
2020. december 9. 22:27:19: megválaszolva Kázmér +  által, → #138542 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.36, 0.39
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.046 mp, 9 query