Pontosan ez volt a CRX-emmel. nyelestengely csapágy darabokban jött ki belőle. Az a csapágy szar ami a váltóból kilógó résznél van és mivel az első fokozatok közelebb vannak ahhoz a csapágyhoz ezért akkor nagyobb terhelést kap a csapágy ezért van surlódó hangja a és ahogy váltasz felfelé egyre kisebb a terhelés a csapágyon, azaz halkul el.
Mondom pontosan ez volt a CRX-emmel 1998 ban
"azt mondja a zasszony, hogy ha gurul sebessegben es nem nyomja a gazt akkor csendben van, 4esben 5osben meg semmi hangja nincs."
Ergó menet közben ha nem nyomja a gázt akkor nincs hang de ha nyomja akkor van. 4-5-ben meg sehogy sincs.
Ez pont a nyelestengely csapágy.
Azért ne várd meg, h szétessen, ha erős lesz a hangja, akkor cseréltesd ki.
Általában a nyeles tengely csapágy szokott előjönni a jazzen, de az pont fordítva van, amikor felengeded a kuplungot, akkor alapjáraton csörög. De ez legyen a legnagyobb baja ennyi km után.
Na ez az, ezeket a kuplung ki meg benyomásokat, sokféleképpen szokták értelmezni!
De ha már benyomott , akkor az a kinyomócsapágy lesz, az morog.
Olyan könnyen nem megy az tönkre....
Egy hibája volt eddig a több mint 4 év alatt a jazznek, a kuplung. De az sem az autó hibája, hanem az asszony ezen tanult meg vezetni, a 120 ezret futott kuplung gyorsan megadta magát miután elkezdte hajtani.