Ez tény, ezért írtam, hogy ebben a formában.
Akkor lenne értelmes, ha teljesen újratereznék a UI-t annak a kis egérmozinak megfelelően.
Így nem látom sok értelmét, hogy egy az egyben bekerül a waze scalelve a kijelzőre.
a központi kijelzőre lenézés (carplay/telefon) és annak "baszkurálása" félelmetesen figyelem elterelő...
ezt a saját példámból is érzem, cu3 után az fk8-on a telefon/airplay/kijelző kombó finoman szólva is gáz...
önmagában a touchscreen az autóban egy nettó autóipari zsákutca...(általában, nem csak a hondában, de ott különösen...)
főként az utóbbi 5-8 évben, amióta a fedélzeti rendszerek komplexitása felfoghatatlanul megnőtt...
szabályozói oldalról már régen korlátozni kellett volna...
az pedig, hogy a prémium gyártók most haptic engine-el a valódi gombok nyomásérzetét szimulálják az a parasztvakítás csimborasszója...(ráadásul a mobil telefonokban bebizonyosodott az értelmetlensége...)