Ahol CO2-kibocsátás alapú az adózás, ott eddig is az 1.0 fogyott jobban, illetve a forgalmazóknak is a kisebb motor volt az érdekük, főleg idéntől (büntetés a magasabb CO2 miatt, amit idén még minden egyes eladott e-vel duplán tudtak kompenzálni, de abból sehol sem fogyott annyi, hogy teljesen semlegesítse a Civic-ec, C-RV-k, H-RV-k után fizetendő büntit
A XI-esből csak hibrid lesz - hogy milyen motorokkal (benzinessel, villannyal), nem tudom.. Ezért is léptem meg a cserét még most!
Szigorúan előrefelé haladok, 7., 8., 9. és most 10.
Sajnos ebből nincs kombi, SUV szóba sem jöhet, így maradt ez. Az is erős érv volt a 4d mellett, hogy ez 1,5 - és már ebből is "alig" van -, az 5d-ből itt (Németország) pedig nem könnyű 4-hengerest találni...