Én imàdom mindketött. kb. mindkettö ugyanannyiba is van ,az ep3 kicsivel többe. Multkor feltette valaki a nagy kérdést melyiket szeretem jobban és melyiket adnàm oda hamarabb.Nemtudom megmondani. FN2 jobb lenne a hétköznapokra ,fehérben amugy is ritka ,föleg ilyen àllapotban ,kevés km-rel.
Az ülései is jok ,sokkal modernebb auto mint az ep3.
Az EP3 ,viszont màr ritkàbb ,föleg ilyen szép àllapotban kevés km-rel.
Aztàn az ep3-ba van munkàm is ,festés és ami hozzà tartozik,aprosàgok.
Meg az EP3 még Kompresszoros is ,ràadàsul hivatalosan.
Az EP3 patog ,csörög ,zörög az fn2-hez képest ugy érzödik mintha 15 évvel öregebb lenne.
Nemtudom melyiket adnàm oda hamarabb ,valoszinüleg az FN2-t. Ha meg az asszony is szavazna akkor az EP3-at , ö rajong az FN2-ért
Az FK8-at meg amugy lehet elcserélném egy FK2 SE-re + egy CW ITR-re ,ami nagyon szép àllapotu
Ahogyan itt egyszer (vagy többször) tanult kollégánk Dózer is mondta: Az FN2 egy jobb autó, de az EP3 meg egy jobb élményautó.
Nekem 3 EP3-mam is volt és nagyon egyetértek ezzel. FN2 ugyan kimaradt, de tudom, hogy az már tényleg sokat "tompít" a nyersebb élményen, de tény, hogy jobban össze van rakva.
És igaz, hogy az EP3-ból hiányzik az LSD, (mondjuk az FN2-nél is csak a Championship White-ban van gyárilag) de ha valaki veszi a fáradságot/pénzt és rak(at) bele, akkor az aztán tényleg NAGYON ütőssé teszi az EP3-mat, abban a formában szerintem tényleg magasan nyer az FN2-vel szemben élményben. (de amúgy is )
Csak az EP3!!
Az elso es egyben az utolso szivo az europai piacon ami tenyleg Racing volt csak hianyzott belole gyarilag a LSD, az FN2 mar viszalepes, barki kovezzen is meg erte vallalom.