Általában én is a cikkeket preferálom, de egy olyan témánál, mint az autók, szerintem abszolút van létjogosultsága a videóknak. Számomra inkább az a bosszantó, hogy mennyit esett a minőség a videós tartalmaknál az elmúlt években. A TC például - szerintem - teljesen vállalható anyagokat készített még a kezdeti időszakban is, volt benne valami eredetiség, de az elmúlt pár évben, főleg az újabb kollégáktól jöttek ki olyan videók, hogy egyszerűen lehetetlen volt fél percnél tovább nézni, mert elkapott a szekunder szégyen.
És talált a totalcar egy értelmes, hallgatható autós-riportert... el sem hiszem.
Először megláttam, hogy a Vályi lesz így madártávlatból, és már el sem akartam indítani, de szerencsére nem.
Mostanaban jokat mosolygok, hogy a jelenlegi CTR-bol jon ilyen meg olyan "diszkos" valtozat mas a szin plussz egy kopoltyu vagy navi stb. persze valakinek ez biztos sokat szamit, de a Civic Type-R-nel az R nem a Racing-et jelenti?
Megy a nagy duma, hogy a legujabb valtozatnal mas a kerekdoles vagy valami hasonlo fantasztikus marketing duma addig a Renault meglepi ujra azt amit en szemely szerint hianyolok a Hondatol az uj Megane RS Throphy-R.
Mindannyian tudjuk ezt sem most talata ki a Renault mert a multban is volt mar ketszer is Throphy-R valtozat, miert nem tud a Honda egy hasnonlo kivanatos ikonnal eloallni pl. azoknak akik az igazi CTR vonalat keresik OE kontosben, vilag szinten lazan el tudnanak adni beloe mondjuk 5000db-ot nem csak 500-at ezzel is novelve a Type-R rajongotaborat.