Ha lenne ebből 3.2 V6 mint amcsiban akkor olyat vettem volna. De sajna abból nincs Tourer/Estate.
2.0 semmi esetre sem kéne, ráadásul kb 1 literrel eszik kevesebbet, nagy a súly, 155 ló nekem kevés a Vti után.
A road tax viszont nem kevés, 28 font havonta a 2.4 re,( kicsi, újabb autóra évente ennyi) ez még csak euro4 es...
Ha nyomkodom az enyémnek 12 városban, de 11 liter alá nem megy ha óvatos vagyok se. Pályán 8-10 el megelégszik, sebességfüggő, 70mph (114km/h ennyi itt a megengedett) fölött tartósan már szereti a benzint, pedig nem pörög sokat. Régi 2.4 es motor autómatával ekkora bódéval ennyit eszik, aki 6-7 litert vár az vegyen dízelt belőle. Én tudtam ezeket, nem lepődtem meg vétel után.
Akár jó is lehet, de senki nem tudná nekem bemagyarázni, h 98 E mérföldnél ennyire kopik minden.Nagyon korrektül sok képet tettek fel róla.
De azért arra számolj, h ha sok a városozás a 2,4 automatával szeret kajálgatni...
Nekem 2 évig volt, nagyon szerettem, semmi gond nem volt vele, csak a kötelező szervizek. Ha rendben volt tartva, nem kell félni tőle, csak figyelni kell, hogy rendben legyen az előélete. Az enyém ilyen volt, alku nélkül vitték is, pedig nem adtam olcsón.
Ház felújítás miatt adtam el, amúgy maradt volna még egy jó darabig. Az új tulaj nagyon jól járt szerintem vele, minden szervize tételesen ismert volt. Ilyet érdemes keresni. Pár héttel korábban még ráúszhattál volna az enyémre :-)