HONDA fórum
2024. június 10. hétfő, 04:35,  Margit, Gréta Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#22858 Yakumo +  2020. június 5. 16:20:34 re: #22857 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha én egyszer hozzányúlnék egy EP3-hoz, akkor maximum a kompresszor (aka supercharger) jönne szóba nálam.
Az is rohadt drága, de legalább konkrétan K20A2-höz gyártottat is lehet kapni és azzal jobban megőrizné a szívó mivoltát.

De leginkább nem nyúlnék hozzá, mert kb. majdnem minden szerintem csak "elrontaná". Ha turbós kell, akkor tényleg inkább vennék egyet.

#22857 Sprint-R +  2020. június 5. 15:54:38 re: #22856 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
csinalj vele valamit, hogy legyen indokod hozzanyulni es voa'la' :D

K20at mondjuk en sem turboznek, 2x annyiba kerul hozza minden, mint a Bhez nah meg kevesebb tapasztalat is van vele, itthon szerintem legalabbis. D/B turboba mar mindenhol belebotlik az ember es alkatreszeket is viszonylag konnyen szerez hozza, K turbot (K20C nem szamit :D ) szerintem egy kezemen meg tudom szamolni mennyit lattam.
2020. június 5. 16:20:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #22858 

#22856 DeathAdder +  2020. június 4. 10:57:22 re: #22854 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszi :)

Nekem is ez az averzióm, ha valami kotvány lenne megfújatnám, így meg sajnálom.

Meg ennyi lóvéból simán megfújunk egy kotvány e30at, lehet az is lesz, mert régóta vágyom egy hagyományos nagy turbólyukas tüsszögősre :D
2020. június 5. 15:54:38: megválaszolva Sprint-R +  által, → #22857 

#22854 Yakumo +  2020. június 4. 08:40:03 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hívtál, jövök. [SMIL:/smile2.gif]

Igen, 0.4 bar, az amivel ha még megfújod, akkor sok bajod nem lehet. (pontosabban az autónak nem, az általános szopások így is rád várnak majd szeretettel)

De, és most figyelj jól: NE legyél hülye! Ne rontsd el azt a jó autót.
2020. június 4. 10:57:22: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22856 

#22845 DeathAdder +  2020. június 3. 12:22:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.

Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba? :D

Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?

Légyi beszéljetek le róla :D

Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény :) meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos :D
2020. június 4. 08:40:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #22854 
2020. június 3. 12:54:59: megválaszolva grego +  által, → #22846 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.58, 0.41, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.048 mp, 11 query