HONDA fórum
2024. június 3. hétfő, 07:21,  Klotild Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#22853 DeathAdder +  2020. június 3. 19:08:03 re: #22850 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem a vizsga a kati miatt így is szopó, de nem is ettől tartok, hanem hogy:

1, tönkreteszem a bontatlan, porszáraz, füstmentes motort
2, látva hogy az összes ismerősöm egytől egyig szív vele, állandóan szereli, állandóan folyik belőle valami, nem túl bizalomgerjesztő

Félek, hogy azután már csak egy megbízhatatlan autóm lenne, az 5-7 ezer fontos kitet meg nem is fizetném ki ilyen + 40-60 lóért, amivel ez többet hozna a mostani szívó felállástól.
2020. június 4. 08:41:13: megválaszolva Yakumo +  által, → #22855 

#22850 grego +  2020. június 3. 15:53:48 re: #22849 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem volt kedvem szopni vele, rákölteni egy halom pénzt majd 2 évente vizsgán meg rettegni hogy hogyan tolom át. Csak nyűg nekem ez a csigásítás, lett belőle gyári csigás.
2020. június 3. 19:08:03: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22853 
2020. június 3. 17:40:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #22851 

#22849 DeathAdder +  2020. június 3. 15:48:07 re: #22848 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te annó régebben miért nem vágtál bele?

Visszaolvasva látom vacilláltál rajta :)
2020. június 3. 15:53:48: megválaszolva grego +  által, → #22850 

#22848 grego +  2020. június 3. 13:01:26 re: #22847 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztat nem tudom.
2020. június 3. 15:48:07: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22849 

#22847 DeathAdder +  2020. június 3. 12:56:50 re: #22846 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 0,4 bar környéke?

Ha jól tévedek azt még a gyári kuplung is elbírja.
2020. június 3. 13:01:26: megválaszolva grego +  által, → #22848 

#22846 grego +  2020. június 3. 12:54:59 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
270-300-ig szvsz nem gond.
2020. június 3. 12:56:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22847 

#22845 DeathAdder +  2020. június 3. 12:22:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.

Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba? :D

Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?

Légyi beszéljetek le róla :D

Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény :) meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos :D
2020. június 4. 08:40:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #22854 
2020. június 3. 12:54:59: megválaszolva grego +  által, → #22846 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.32, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.048 mp, 12 query