HONDA fórum
2024. június 2. vasárnap, 23:01,  Kármen, Anita Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#22848 grego +  2020. június 3. 13:01:26 re: #22847 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztat nem tudom.
2020. június 3. 15:48:07: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22849 

#22847 DeathAdder +  2020. június 3. 12:56:50 re: #22846 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az 0,4 bar környéke?

Ha jól tévedek azt még a gyári kuplung is elbírja.
2020. június 3. 13:01:26: megválaszolva grego +  által, → #22848 

#22846 grego +  2020. június 3. 12:54:59 re: #22845 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
270-300-ig szvsz nem gond.
2020. június 3. 12:56:50: megválaszolva DeathAdder +  által, → #22847 

#22845 DeathAdder +  2020. június 3. 12:22:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv.

Gyári blokkos és fejes k20a2-őt meg lehet úgy fújni biztonsággal, hogy ne érjünk a motorhoz, vagy felejtős?
Mindenhol a komoly 5-7 ezer fontos kitet látom, de nem jó egy random kínai csiga leömlővel? kprom van és szívó, kipu oldali tuningom.

Nem kellenek ilyen 400 lovak FWD-re még véletlenül sem. Vagy ilyen 200ló végével alacsony nyomáson is könnyen tönkrebaszhatom ezt a motort, és inkább hagyjam a francba? :D

Egy lightosabb turboval is erősen fennállna, hogy ugyanúgy szívnék vele mint a legtöbb ember, és soha nem lenne már rendes autóm?

Légyi beszéljetek le róla :D

Igazából nagyon élvezem, hogy szívóban meg van piszkálva, de fordulat nélkül elég ingerszegény :) meg nem bánnám ha nem lenne ennyire hangos :D
2020. június 4. 08:40:03: megválaszolva Yakumo +  által, → #22854 
2020. június 3. 12:54:59: megválaszolva grego +  által, → #22846 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.15, 0.25, 0.25
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.032 mp, 9 query