Pár hónapja a Szallerbeckben voltam a Jazz légzsákot kicserélni, és pont akkor toltak be egy null kilométeres CRV-t a másik állásra, amiben akksit cseréltek. Meghalt a gyári a még át se adott kocsiban. Csak úgy...
EP3-ban is 6 év után halt meg a gyári. Igaz egyik pillatatról a másikra Svájcban egy mélygarázs közepén. Semmi előjele nem volt. Jó érzés volt 2x annyiért venni bele után gyártott akksit mint itthon a gyári akku ára. Meg még a taxis is csak pénzért volt hajlandó bebikázni, plusz ki kellett fizessem neki a mélygarázs díját. Nagyon segítőkészek a svájciak
Ugyanakkor nem is volt benne start-stop rendszer, mint ahogy a tiedben sem. Hiába a nagyobb akksi, hamarabb megdöglik. Mint írtam, használat függő is, meg ha sokat áll és töltőre rakod akkor igencsak meghosszabbítja az élettartamot. Enyém is ki fogja bírni a 6 évet szerintem...