Mi az, h tapered fejcső? Elméletileg az enyém is olyan, csak nem tom mit jelent.
Ha már canga, nekem rohadtul fáj a fogam egy speed pedelecre. Vkinek tapasztalat ilyennel?
Kéc éve eladtam az össztelós Kona vázamat, hogy veszek valamit, ami L- es méret (az M volt, és szerettem, de kényelmesebb nekem az L). Aztán megláttam a Csepel katalógusában a Woodlands Expertet, ami csak vázként van, CrMo, 29- es, állítható papucsos, és bekattant, hogy nekem 29-es merev acél bicaj kell, mert baromi jól néznek ki a vékony csöveikkel, olyan letisztultak, stb. Abból viszont pont jó az M- es, de a bicajboltos haver kiderítette, h már nincs belőle csak L, meg S. Mondom, akkor ennyi, erre egy hét múlva rámszólt, hogy de neki még sikerült egy M- est szerezni, kb. 200 km van benne, pár hónapos, és boltinál olcsóbban ideadná, mert cyclocrosst akar építeni magának. Úgyhogy most van egy 29- es acél merev montim, RS Recon villával és örül a szám. De ha "kedvem" lenne bármikor cserélném valami endurósabb geós szintén merev acélra, aminek már tapered a fejcsöve, és átütős a hátulja.
A Bianchi az egyik legrégebbi olasz kerékpármárka, van mögöttük egy kicsi tapasztalat. Régen ugye csak országúti volt, akkor kézzel gyártották, ma már nem, az olcsóbb montikat mint más nagy cégek, ők is kínából veszik és felszerelik. Az áruk nem olcsó, a nevük miatt, de szar minőségű vázat nem fognak venni, nem tehetik meg, szinén a nevük miatt, szóval velük nem lősz mellé. A csúcs karbon verseny oútik, meg montik viszont tényleg a csúcsot képviselik, az nem a gagyi kínai kategória.
Testbike bolha, marketplace is jó, illetve a facebookos bringás adok-veszek csoportok.
Itt egy pár:
https://www.facebook.com/groups/180446268716071
https://www.facebook.com/groups/259135954196821
https://www.facebook.com/groups/232362156900214
Ezek nem biciklik, hanem ipari hulladékok a szó szoros értelmében. Keveset hajtva is használhatatlanná válnak nagyon hamar. A lehető leghitványabb minőségű kínai szarokból vannak összerakva, 100% pénzkidobás.
Én bótba/kocsmába/templomba stb. járni (egy szóval ahol ott kell hagyni a cangát lezárva) egy ilyet vettem magamnak (csak koskormánnyal):
No váltó, no rugózás. Használtan (de teljesen újszerű állapotban) volt 50, de ez igen ritka és alkalmi vétel volt. Az új ára (500 eur) vicc.