Nem az afr-el van a problémám, hanem egt szenzort eddig nem használtam és nem tudom, hogy az normális e, hogy gyakorlatilag kiakadt a műszer, 1000C° környékén volt a kipufogógáz hőmérséklete, és 130-as utazóban mentem vele. A viszonylag dúsat arra írtam, hogy nem 14,7 és elméletileg a dúsabb keverék csökkentené a kipufogógáz hőmérsékletét. Vagy az az 1000C° rendben van? Én egy picit sokallom, a kompresszor állandó sebesség mellet szinte semmit nem tölt. 100-as benzint használok.
kompresszornál, ha az egt szenzor 1800F° körülre felmegy, viszont az afr érték viszonylag dús, 12-13 körüli, az normális? Alapból 0,4bár de csak ha padlógáz van, egyébként ez tartós 130-as autópályázásnál produkált, nem volt bántva. Normális esetben még nem ment 1600F° fölé.