HONDA fórum
2024. június 8. szombat, 12:13,  Medárd, Ellák Legújabb regisztráltunk: gyulko 0 



Téma neve

#22837 LINSZTER +  2020. április 21. 11:35:04 re: #22835 (degumentes 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azt is nézd, hogy adott tempónál mit mutat a map szenzor. Amúgy ha nem megfelelő a gyújtás attól simán nő az EGT.

#22835 degumentes 0  2020. április 21. 11:00:00 re: #22833 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem az afr-el van a problémám, hanem egt szenzort eddig nem használtam és nem tudom, hogy az normális e, hogy gyakorlatilag kiakadt a műszer, 1000C° környékén volt a kipufogógáz hőmérséklete, és 130-as utazóban mentem vele. A viszonylag dúsat arra írtam, hogy nem 14,7 és elméletileg a dúsabb keverék csökkentené a kipufogógáz hőmérsékletét. Vagy az az 1000C° rendben van? Én egy picit sokallom, a kompresszor állandó sebesség mellet szinte semmit nem tölt. 100-as benzint használok.
2020. április 21. 11:35:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22837 
2020. április 21. 11:02:39: megválaszolva grego +  által, → #22836 

#22833 LINSZTER +  2020. április 21. 06:07:40 re: #22832 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
12-13-at nem nevezném viszonylag dúsnak
2020. április 21. 11:00:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #22835 
2020. április 21. 09:02:46: megválaszolva grego +  által, → #22834 

#22832 degumentes 0  2020. április 21. 00:04:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
kompresszornál, ha az egt szenzor 1800F° körülre felmegy, viszont az afr érték viszonylag dús, 12-13 körüli, az normális? Alapból 0,4bár de csak ha padlógáz van, egyébként ez tartós 130-as autópályázásnál produkált, nem volt bántva. Normális esetben még nem ment 1600F° fölé.
2020. április 21. 06:07:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #22833 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.28, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 9 query