Nem. Kerülete nem egyforma. Szélessége nem egyforma. Milliméterek ugyan, de a kocsi megérzi.
Continentál SportContact 6 ami 235/25R19 az valójában lemérve pontosan 225 széles. Mellé tettük a Michelint ugyanebben a "méretben" és az 235 széles.
Veszel négy egyforma méretű és márkájú gumit aztán simán lehet, hogy a négy közül egy vagy több nem egyforma méretű és pláne súlyú. Aztán csodálkozol, ha félrehúz a kocsi....pedig minden tökéletes, csak gumicsere volt.
Én a mérethelyességet mondom. Gumis kolléga mesél olyan dolgokat, hogy égnek áll a hajam. Prémium gumik is már egy ideje csak árnyékuk önmaguknak ha a geometriát vagy méretet kell nézni és ezek szórását.
Tolómérővel méred? Ne nyomd bele a gumiba, oszt annyi. Azt nem tudom, gyárilag hogy mérik..
Nekem a pickupon hátul pont fordítva volt, mint neked, középen kisebb a profilmélység, a szélén meg több. Gondolom túlfújt gumival járkáltak, nálad meg ellenkezőleg.
valaki elmagyarázná hogyan kell profilmélységet mérni ??
Megnéztem a neten videokat tutorialokat, a dunlop maxx rt tread depth-je 7.14mm
változó hogy mit mérek, de ha pontosan ,merőlegesre igyekszem állítani, portalanítottam a gumit, ami nehéz mert a kocsin van a kerék, akkor se tudok kevesebbet mint 7,23at mérni, így gyakorlatilag többet mérek mint amennyi a gyári állapot. ami ugye lehetetlen.