Mert drágább (az én méretemben): link, és nem tudja azokat az értékeket, mint a sima: link
Drágább, de rosszabb minősítés. Legalább is én erre jutottam. Nem vagyok sem szakértő, sem egy kicsit is hozzáértő. Én a számokat nézem, meg a betűket, és NEKEM így jött ki. Szóval lehet jobb az RT2, de az én magánvéleményem más. De nehogy valaki ez alapján vegyen gumit, aztán meg engem anyázzon Itt a saját pénzemet viszem a vásárra saját döntés alapján.
na erről elképzelésem nincs..
de majd ránézek ha rá van írva..
ja annyi hogy nagyon ronda gumi, olyan mintha az oldala le lenne már kopva, az kicsit kiábrándító, de ezen azért túl lehet lépni hamar csak néha tűnik fel
Én is ajánlom ?? hogy miért ?? Mivel elegem lett a zajos gumikból, és nem versenyzem, kellett egy családi gumi. Sokat olvastam utána mindenhol, a célom a biztonság a kopás és a CSÖND elegye volt..
Na kiderült ezeket tudja, 25e km alatt szinte semmi kopásom nincs, esőben stabil, szárazon is nagyon jó, és most jön a legjobb része. CSÖNDES. Igen, M7 autópályán le lehet vele menni balatonra anélkül hogy viiiiii meg vúúúú legyen.
Emellett strapabíró, kicseréltem a gumikat de annyiszor félbeszakítottak hogy nem volt időm felfújni a kerekeket és egyik szelepem rossz de most nem cserélünk.
0.6 bar-al elment vásárolni asszony (mert van másik autó de azt mondta ha lapos a kerék nem baj ő lapos kerékkel akar menni) a felnin látszik hogy fel volt a gumi kenődve az oldalára, de szövetszál szakadás NA AZ NINCS. Pedig ha kátyú van nejem megcélozza, ő bármilyen kátyú közepét megleli és minden padkára felugrat.. lapos gumival is.
Szóval olyat kapott az a gumma most laposan, hogy az eszméetlen, nem porladt el a peremvédő, nem lett szövetszálszakadásos, ja igen, és jól fogyaszt vele az autó ergo takarékos is
Egy Auris hybrid 1.8-ra (tehát nem erőmű) kéne vennem nyári gumát. 100E-ből meg akarom úszni, 225/45 r17 méretet keresek.
Ár és tesztek alapján hármat találtam kb. okésnak: