"hátsó ülésekkel vehetik át a vásárlók, így éppoly magas használati érték jellemzi, mint a klasszikus Civicet."
Ja persze! Aki könnyített verziót vesz pont le fogja sz@rni a használati értéket! Miért nem tudják kimondani puhák voltunk kidobni belőle a hátsó ülést!
Pályaorientált autóról lévén szó, az infotainment rendszert és a légkondicionálót – tömegcsökkentési okokból – kiszerelték, a központi érintőképernyő helyére pedig egyszerű műanyag burkolat került. Eltávolították a tető, a hátsó ajtó, az első lökhárító és a műszerfal zajcsillapító betéteit is, így a Limited Edition 47 kg-mal könnyebb, mint a GT felszereltségű Civic Type R. Szemben a többi márka – pl. Renault Mégane – teljesítményre hangolt ferdehátújával, a Limited Editiont hátsó ülésekkel vehetik át a vásárlók, így éppoly magas használati érték jellemzi, mint a klasszikus Civicet.
Az elképzelés nem lenne rossz, csak itt a fejegységnél nem kellett volna megállni!
Anno az EK9-ből pl. volt race base. Na ott se légkondi, se szervo, se elektromos ablak/tükör!
Még az a nyomorult VW , DE még a MINI is be merte vállalni azt hogy nincs hátsó ülés!
Ehhez képest a Honda ami mindig is a sportosságáról volt híres meg elbuz..kodja!