Ew2, es igen jo allapot. Karbit meg szeretnem tartani, igen a turbohoz nyomasbox kellene, de a kompresszor “atfujhato” a karbin.
A kontaktert nagyon halas lennek.
Nekem dual-carb vtec volt. Van egy francia gyerek, aki bedobozolta a karbikat és turbósította, egy kula volt a teljesítmény, cserébe kikukucskált a hajtókar. Beszélj Zolival, majd megadom a kontaktját privibe, ő neki volt turbós vtec EW3, de vagy karbi és akkor szívó irányba mész tovább, egy sor karbival nagyobb tengely, hengerenkénti progizható gyújtás, bár az üzemanyag ott is problémás lesz. Vagy feltöltöd, de akkor mindent cserélned kell kábelezéstől kezdve üzemanyagtankon keresztül mindent. Én a 4gen-nél duplakarbival, hengerenkénti gyújtásról váltottam injektor és jrsc-re stabil 0,4 bár, nem rossz, de már megszoktam. Nagyon szép állapotban van az EW3-asod? Mert ha nem, akkor teljes hülyeség az egész, mert amit beleborítasz pénzt, abból kijön egy akármilyen i-vt, ami élményben ugyanazt fogja adni!
2020. február 24. 12:02:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179981
Nem akarlak lebeszélni de a gyári karbival nem fogod tudni megoldani és embert se biztos, hogy fogsz találni aki neked megoldja karbival. 3G-nél azért a befecsi se volt egyszerű meló egy EW3+VTEC+Turbo megoldáshoz.
2020. február 24. 10:53:20: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179978
Rotrexre gondoltam, es a motor belso elsore maradna a gyari konfi amig szet nem ugrik, 0.3-0.4 bar kornyekenel tobb nem kellene.
Nem art ha megosztom, hogy van egy komplett gyari motorom a gyari keihin kozponti karbuval jo allapotban, es egy(epp a kocsiban) kettorku weberrel.