Én nem nyúlnék hozzá a Weber-hez, meghagynám szívónak. Nekem a kompresszorozás 800e felett állt meg. Nagyvonalakban, H-hajtókar 60e, kompresszor(jrsc) 300e, üzemanyagtank csere 60e, ecu kábelköteg 30e, munkadíj 300e, progizás 30e, és a többi apróság, csapágyazás, szíjtárcsa, tömítések, csövek, stb. Kb 50-100e. De van aki megcsinálja, ha nagyon vágyod
2020. február 24. 10:34:26: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #179972
Rotrexre gondoltam, es a motor belso elsore maradna a gyari konfi amig szet nem ugrik, 0.3-0.4 bar kornyekenel tobb nem kellene.
Nem art ha megosztom, hogy van egy komplett gyari motorom a gyari keihin kozponti karbuval jo allapotban, es egy(epp a kocsiban) kettorku weberrel.