Ettől hullott szét elég sok váltó FK2 és FK8-ban is.
A nagyon gyors váltásokat nem szereti, mert ha tövig benyomod a kuplungot akkor a CDV pici késéssel emeli ki teljesen a kuplungot. Ha gyorsan váltasz akkor még félig van csak kiemelve ergo szépen ledarálod a szinkront, recseg a váltó, vagy megakad. Néha be se lehet tenni sebességbe de az már a következménye ennek, hogy a váltó mechanika szétmegy.
Sokan kiveszik a slave munkahengerből a kis műanyag szelepet és akkor ég és föld lesz a váltás.
Hogy miért van akkor benne? Mert a gyártók így próbálják védeni a váltót és a hajtásláncot a hirtelen erőhatásoktól. Sajnos néha az ellenkezőjét érik el vele.
Ez az, vártam, hogy valaki beírja ezt a DPF szűrőt, mert nem vagyok egy nagy dízel tudor, de emlékeztem, hogy a rövidtávok főleg a részecskeszűrőnek okoznak gikszert. (ha jól emlékszem ez a kettő egy és ugyanaz)
Rövidtávoknál még arra kell figyelni, hogy hidegen ne nyélgázon induljál és amikor leállsz, előtte járasd kicsit a verdát. (a turbót kímélendő) De ez hosszabb távoknál is ugyanúgy érvényes.
Szóval ha a DPF szűrőt kihagyod az életedből, akkor nagy bajod nem lehet.
(kivéve hogy dízellel jársz, de az már a te bajod. ( ))
Sziasztok.
Nagyon gondolkozom rajta , hogy a 7es 2.4 AT Accordomat lecseréljem egy 2.2 fl dízelre. De viszont munkábajárásnál 10km-nél nem megyek többet , hétvégén azért már a vidéki utak raknák bele a km-t. Sokat olvasom , hogy rövid távra dízelt NE, de én félig meddig arra használnám.
Mi az amitől tönkremehet egy dízel a rövidtávokban?
2020. február 10. 15:17:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138027 2020. február 10. 11:02:06: megválaszolva Yakumo + által,
→ #138025 2020. február 10. 10:53:19: megválaszolva aS WRX + által,
→ #138024
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok