HONDA fórum
2024. május 23. csütörtök, 20:02,  Dezső Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 



Téma neve

#138034 Yakumo +  2020. február 10. 19:49:06 re: #138030 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Oké, én elhiszek mindent, nem vagyok szerelő, de eddig is az volt a véleményem, hogy a tökömnek sem kéne kettős tömegűvel szerelt autó, ameddig lehet kerülöm.

Ha egy sima lendkerék normálisan meg van csinálva, az is tud olyan jó lenni szerintem mint egy kettős tömegű.
Érdekes pl. hogy a 9gen CTR-nél kettőstömegű volt, de a 10gennél visszatértek a "sima" lendkerékhez. Plusz ez az alkatrész csereszavatos a 9gennel is.

Mint mondtam dízelekhez nem értek és nem is nagyon akarok, de gondolom ott a blokk nagyobb mérvű rázkódása vagy a nagyobb nyomaték, nem tudom mi miatt kell a kettős tömegű, de tény, hogy ott jellemzően jelen van.
2020. február 10. 20:34:42: megválaszolva grego +  által, → #138036 

#138030 hrv2003 +  2020. február 10. 19:07:07 re: #138028 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de, a dmf halála az alapjáraton való erőltetés, az indítás és leállítás illetve az injektor hiba miatti rossz alapjárat.
2020. február 10. 22:40:21: megválaszolva grego +  által, → #138040 
2020. február 10. 19:49:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138034 
2020. február 10. 19:32:10: megválaszolva Tonx +  által, → #138031 


2020. február 10. 19:07: Szerkesztve hrv2003 +  által, megtekintés

#138028 Yakumo +  2020. február 10. 18:23:00 re: #138026 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az tény, de az nem annyira a rövidtávok miatt fog tönkremenni, de mindenesetre nem előbb, mint egy sima.

Az viszont igaz, hogy drágább és ezen okból okozhatja a szopó faktort. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. február 10. 19:34:36: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #138032 
2020. február 10. 19:07:07: megválaszolva hrv2003 +  által, → #138030 
2020. február 10. 18:54:12: megválaszolva Tonx +  által, → #138029 

#138026 integra_type_r 0  2020. február 10. 13:46:56 re: #138025 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azért a kettős tömegű is befigyelhet... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2020. február 10. 18:23:00: megválaszolva Yakumo +  által, → #138028 

#138025 Yakumo +  2020. február 10. 11:02:06 re: #138023 (kolozsii + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez az, vártam, hogy valaki beírja ezt a DPF szűrőt, mert nem vagyok egy nagy dízel tudor, de emlékeztem, hogy a rövidtávok főleg a részecskeszűrőnek okoznak gikszert. (ha jól emlékszem ez a kettő egy és ugyanaz)

Rövidtávoknál még arra kell figyelni, hogy hidegen ne nyélgázon induljál és amikor leállsz, előtte járasd kicsit a verdát. (a turbót kímélendő) De ez hosszabb távoknál is ugyanúgy érvényes.

Szóval ha a DPF szűrőt kihagyod az életedből, akkor nagy bajod nem lehet.
(kivéve hogy dízellel jársz, de az már a te bajod. ( [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile5.gif] [SMIL:/smile2.gif] ))
2020. február 10. 13:46:56: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #138026 

#138023 kolozsii +  2020. február 10. 08:30:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.
Nagyon gondolkozom rajta , hogy a 7es 2.4 AT Accordomat lecseréljem egy 2.2 fl dízelre. De viszont munkábajárásnál 10km-nél nem megyek többet , hétvégén azért már a vidéki utak raknák bele a km-t. Sokat olvasom , hogy rövid távra dízelt NE, de én félig meddig arra használnám.
Mi az amitől tönkremehet egy dízel a rövidtávokban?
2020. február 10. 15:17:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #138027 
2020. február 10. 11:02:06: megválaszolva Yakumo +  által, → #138025 
2020. február 10. 10:53:19: megválaszolva aS WRX +  által, → #138024 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.36, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.047 mp, 12 query