Szia, én is 2.2 ictdi-vel járok elég sokat városozok Bp, szóval sok a dugó is sajnos. Nekem még a facelift előtti van.
Többiek leírásaihoz még hozzátenném, hogy ami nagyon nem szereti a városozást ebben a motorban: EGR és az IMRC.
Én egy éve használom és már egyszer kiírta a MIL-t az IMRC nyitva maradt hibával (P2004). A koromtól meg tud szorulni a szelep.
Ilyenkor az van, hogy ha mázlid van akkor még nem szakadt ki a vákuum-kör sehol amivel nyitogatja, ilyenkor ki lehet takarítani + érdemes az EGR-t is, és akkor megint egy ideig nincs gond. Plusz érdemes kifújkálni a légtömegmérőket is tisztítósprayvel (féktisztítót kerülni kell itt mert megmarhatja a szenzort).
Gondolom ha az EGR-t offolod meg mittomén akkor ezek nem játszanak, én spec EGR offal nem játszadozok.
Plusz városban ha sok a dugó a kuplung is hamarabb fog kopni, alapból is szereti elvileg enni a dízel a kuplungszetteket.
Sziasztok.
Nagyon gondolkozom rajta , hogy a 7es 2.4 AT Accordomat lecseréljem egy 2.2 fl dízelre. De viszont munkábajárásnál 10km-nél nem megyek többet , hétvégén azért már a vidéki utak raknák bele a km-t. Sokat olvasom , hogy rövid távra dízelt NE, de én félig meddig arra használnám.
Mi az amitől tönkremehet egy dízel a rövidtávokban?
2020. február 10. 15:17:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #138027 2020. február 10. 11:02:06: megválaszolva Yakumo + által,
→ #138025 2020. február 10. 10:53:19: megválaszolva aS WRX + által,
→ #138024
Felhasználói lehetőségek
A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges. Moderáció és szabályok