2.0 csak. Ez az első automatám, előtte csak nyergest meg elektromos kisteherautót vezettem, ami automata volt. Egyszer azért "rákuplongoltam" hazafelé, mikor már fáradtam, de szerencsére nem jöttek mögöttem De másnap már hiányzott az automata, mikor a manuális váltós kocsiba ültem be
2.4 es a tiéd is? Ha igen kár Type S t venni drága pénzért, ha 2.0 és beleszerettél, tartani akarod évekig akkor megéri váltani 2.4 re ha "csak" Executive is, Enyém az és kényelmes az autómata váltó. Szeretem a kézit is, de városban sokkal jobb ez, nem kell kuplungolni meg váltogatni, csak urasan, közben lehet asszony combjain a kezed
Tempomat nem tudom mennyire van előkészítve, ennek utána kell nézni, de ha ugyanaz a kábelköteg a benzinesekén akkor elvileg megoldható.
Oda-vissza rendesen működik kulcsról és gombról is a csomagtérajtóm.
A két hátsó íven van minimális rozsda, de szeretnék elébe menni a dolgoknak, így majd bejelentkezek ahhoz a lakatoshoz, aki a Mercimet is csinálta. Fényezési hibák gőzborotvás mosásból akadnak rajta (törném el kezét-lábát annak a szerencsétlennek aki összehozta ), az kissé zavar, szóval valószínűleg újrafújatom az érintett részeket (egyébként körben gyári a festék réteg vastagsága). Hátsó futómű felől hallatszik koppanás úthibán, motortérben a zajszigetelés kezdi elengedni magát, meg valami türhő lelopta a 4 küszöbborítást az ajtónál. Pár beltér elemen látszik a használat nyoma, de az ülések például közel hibátlanok, kiválóan tartanak. Az automata jól vált, motorja rendben van, száraz a motortere.
Tempomatot mennyire bonyolult utólag belerakni?
Majd mire megcsinálom teljesen úgyis kitalálom, hogy vennék egy ATS-t, ezt meg jól eladom bukóval, kiváló érzékem van hozzá
Ez így van, ezzel az autóval nincsenek komoly gondok, a kopó alkatrészek meg minden kocsiban kopnak, azt nem lehet felróni. Nyáron én már cseréltem első lengőkarokat alsót, felsőt(olcsóbb volt mint a szilentek, meg gond lett volna a cseréjük is), stabi pálcákat elsőt, hátsót, ültető rugókat, szervócsövet, meg az önindítóban a szénkefés részt mert egyszer csak nem indult miatta, drótig voltak kopva a szénkefék. Sajnos itt az angolok úgy mennek át a fekvőrendőrökön mintha ott sem lennének lassítás nélkül(30mph el, kb 50km/h val) és sok ilyen lassító van a városban, sok gyalogátkelő egy fekvőrendőr, meg máshol is van, szóval a futómű itt fogy rendesen.
Eddig mindent én csináltam rajta nagyrészt videók alapján, jól szerelhető autó minden téren, egyedül az önindító van szar helyen, de nem olyan vészes kivenni meg vissza.
Csomagtér ajtód működik rendesen? Nekem csak nyit távirányítóval, zárni nem zár még az ajtó gombbal sem. Műszerfalon a tailgate lámpa világít, cseréltem csomagtér motor vezérlőt, de ugyanez, semmi változás.
Ha nyitás közben megfogom, hogy ne nyíljon tovább, akkor sípol és visszazár, tehát a motor működteti vissza is, de valami baja mégis van, hogy normálisan nem megy, nem is sípol, élettelen....
Ismerősnek meg fordított a hiba, nem nyit hanem zár távirányítóról....
Úgy vagyok vele, hogy ha közel 17 évesen ennyi baja van + pár szilentet ki kell cserélni, meg majd valamikor valószínűleg a szervócsövet, annyi ráfordítás bőven belefér. A cégesem (Astra K 1.4 turbo) nemrég múlt 3 éves, másfél éves korában már hajigálta a hibakódokat, most állandóan vészüzembe rakja magát. Egy hét múlva van időpont a szervizben, meg kell bontani kicsit a motort, hogy lássák mi baja, benne van a pakliban egy vezérműtengely csere, és nem lett még 40 ezer kilométer se belerakva a kocsiba. Szóval a párás fényszóró legyen a legnagyobb bajunk
Bocs, nem tudom megvárni a hétfőt (már ha még egyáltalán megmaradt a hagyomány):
CL7 2 literes, benzines, kombi, automata, 130-150-es tempó, 3 személy, 6 rekesz sör + csomagok -> 1350 km átlaga alapján 9,04 l/100 km.
Később próbálok pár képet is bedobni róla, egyelőre a lentiek vannak. Kicsit foglalkozós, de hozzám nőtt a kb 1280 km-es hazaút alatt
Ugyanitt Mazda Premacy / Golf 4 kombi / Mercedes W201 eladó, mert már nincs hely